ביטוחים שבית העסק צריך להכיר

 

אחת ההוצאות החשובות והמשמעויות ביותר שעושה כל בית עסק, מתייחס לנושא של פוליסות ביטוח. כל בית עסק, גדול או קטן, חייב להחזיק ברשותו של פוליסות ביטוח שיאפשרו לו לעבוד בצורה תקינה, גם אם חס וחלילה קורה משהו למקום בו העסק שוכן, לתכולה  או לעובדים שלו וכן במקרים אחרים.

היום אנחנו יכולים למצוא שורה ארוכה של פוליסות ביטוח שיכולות לשרת כל בית עסק. באופן טבעי, לא כל עסק צריך להחזיק ברשותו את כל הפוליסות הקיימות בשוק. כמו כן, יש צורך לבחון את הפוליסות ולדעת כיצד להתאים אותן לצרכים של בית העסק. ישנן פוליסות שתהליך הרכישה שלהן מתבצע באופן מותאם על פי צרכי הלקוח, קרי בית העסק. כך שאי אפשר למצוא שתי פוליסות זהות לשני עסקים שונים, בהכרח.

לפני שנציג שורה של פוליסות ביטוח שכל בית עסק צריך להכיר, חשוב לדעת, לפני שבוחנים אילו פוליסות לקנות וכמה להשקיע בהן, יש לקחת בחשבון היבט נוסף שהוא מאוד משמעותי והוא ההוצאה הכספית הכרוכה בפוליסה. כלומר, כמה נדרש לשלם עבור הפוליסה (פרמיה) ואל מול זה, מה בדיוק מקבל בית העסק במקרה שהוא מבקש לממש את הפוליסה. המטרה היא לייצר תהליך אופטימאלי שיענה על הצרכים והיכולות של בית העסק.

3 פוליסות ביטוח שחשוב להכיר

ביטוח סייבר – קבוצת גור : אחת הפוליסות החשובות ביותר היום בתחום העסקי, הוא ביטוח סייבר. ביטוח אשר נועד לעזור לבית העסק במקרה והוא מתמודד עם מתקפת סייבר מצד גורמים עוינים. מדובר על מתקפה שיכולה להשבית את מחשבי העסק (ולכן גם את בית העסק עצמו), לגנוב מידע מתוך מחשבי העסק, לסחוט ולדרוש כופר ועוד.

דוגמא של ביטוח סייבר – קבוצת גור מציעה אופציות אטרקטיביות לבעלי עסקים גדולים וקטנים, בעלי עסקים שעובדים עם מחשבים וחוששים שמא הם יותקפו בהתקפות סייבר ורוצים להיות מבוטחים במקרים כאלו. צריך לזכור, מתקפת סייבר לא חייבת להתבצע על ידי גורם משמעותי וגם לא כנגד חברה גדולה. היא יכולה להתבצע על ידי אדם פרטי כנגד בית עסק קטן. הרבה פעמים זה הרבה יותר משתלם, מאחר וההגנות שיש לבית עסק כזה הן פחותות ורמת העניין הציבורי היא נמוכה. פוליסת ביטוח יכולה לצמצם מאוד את ההוצאות והנזקים שנגרמים לו.

ביטוח מבנה ותכולה – אחד הביטוחים החשובים ביותר לכל בית עסק, הוא ביטוח מבנה ותכולה. ביטוח שמתייחס לבית עסק עצמו ולתכולה המאוכלסת בו. זה ביטוח סטנדרטי בעולם העסקים אבל חשוב מאחר והוא מכסה מגוון רחב של מקרי נזק ומקרים אחרים, כולל צד ג' כלפי מבנים ואנשים. חשוב מאוד לרכוש אותו בהתאמה לצרכים של בית העסק.

ביטוח בריאות קבוצתי – זה ביטוח שונה ובכל זאת חשוב להכיר אותו. ביטוח שמשמש תגמול לעובדים, שיכולים ליהנות מהחזרים של חברת ביטוח עבור שירותים בריאותיים שונים, עבורם ועבור בני משפחתם. הביטוח יכול לחסוך להם הוצאות משמעותיות ולאפשר להם לקבל טיפול רפואי בתנאים טובים יותר.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *