בכיר בהמפד"ל הביע תמיכה בנועם

עוד קולות למפלגה שתשרוף קולות

חכ"ל צבי הנדל הודיע היום (חמישי) על תמיכה במפלגת נעם. הנדל שכיהן בעבר כח"כ מטעם המפד"ל, אמר: "חובה לדבר על הזהות היהודית".

לדבריו, "פעם חשבו שזהות יהודית זה נושא ששייך לדתיים, וכל כך שמחתי לשמוע מכל מיני כיוונים, שבזכות חבר כנסת אחד, אבי מעוז, שלא נמצא הרבה זמן בכנסת, הצליח לעשות מהפיכה שכולם מרגישים חובה לדבר על הזהות היהודית".

הנדל הוסיף והדגיש מה הביא אותו לתמיכה במפגלת נעם: "כולם גם מבינים שזה הבסיס לכל האנרגיות החיוביות שיש לעם ישראל בארץ ישראל. ברוך ה' זכינו שנעם שקמה אחרי הרבה מאמצים הגיעה למצב שיש סייעתא דשמיא, אחרת אין לזה שום הסבר נורמלי, אבי מעוז מעולם לא היה דברן גדול, הוא תמיד היה איש מעשה, בתפקידו כמנכ"ל משרד השיכון, מנכ״ל משרד הפנים, ופתאום שותים כל מילה שלו בצמא".

"ברוך ה' הגענו למצב שכשאתה פוגש היום יהודים, שיש בהם זיק יהודי בנשמה, הוא מבין בלי הסברים מדוע צריך את הזהות היהודית. אשרינו ברוך ה' שיש חבורה כזאת, חשוב מאוד המאמצים הגדולים שנעשים על מנת לאחד כוחות כמה שאפשר. אבל אין לי ספק שגם אם יהיו איחודים קטנים, זה לא יילך לאיבוד, כי מדובר בחבורה אמיתית והדברים שנאמרים הם אמיתיים, וכמובן שאי אפשר בלי זהות יהודית".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *