במחוז הדרומי מסכמים בסיפוק תרגיל רחב היקף שנערך לקראת הרמדאן

היה זה התרגיל הגדול ביותר שערך המחוז הדרומי מאז ומעולם. "קו ההגנה המחוזי שלא נפרץ בשבעה באוקטובר – לא ייפרץ לעולם!

המשטרה מסכמת בסיפוק את תרגיל "אריה שואג" שהתקיים אתמול במחוז הדרומי ותכליתו חיזוק מוכנות שוטרי המחוז למתן מענה לתרחישי חירום ביטחוניים וסדר ציבורי יחד עם כלל גורמי הביטחון, החירום וההצלה.

"את הניסיון המבצעי והפיקודי הרב שצברנו במחוז בשבעה באוקטובר, אנחנו מתרגמים היום בעיצומה של המלחמה לתרגיל המבצעי הגדול ביותר שבוצע במחוז", אמר ניצב אמיר כהן, מפקד מחוז הדרום והוסיף: "כל תכליתו ששל התרגיל הוא חיזוק המוכנות והכשירות המקצועית לתרחישי קיצון בתחומי הפח"ע וההפרות סדר הרב זירתיות. אנו חייבים לוודא שקו ההגנה המחוזי שלא נפרץ בשבעה באוקטובר ומנע מהמחבלים לחצות את גבולות המחוז ולחדור לעומק שטח ישראל הודות לתפקודם של השוטרים והמפקדים – לא ייפרץ לעולם! אזרחי ישראל בכלל והדרום בפרט ראו את השוטרים ולוחמי מג"ב חותרים למגע ומכריעים בכל זירה אליה הגיעו ואנחנו חייבים לשמר זאת במוכנות והיערכות מתמדת למגוון האיומים".

בתרגיל המבצעי תירגלו שוטרי המחוז עם לוחמי מג"ב ועם המערך האווירי של המשטרה וגורמי הביטחון, החירום וההצלה במגוון תרחישים במוקדים שונים. הכוחות תרגלו תרחישים במוקדים שונים בהם קו התפר המזרחי, גבולות הגזרה בין מחוזות המשטרה וצה"ל, מקומות הומי קהל ומוסדות חינוך, הפרות סדר על רקע לאומני, סדר ציבורי בבתי כלא יחד עם שב"ס ועוד. התרגיל בחן את מענה יחידות המשטרה והגורמים השותפים בהתאם לפקודות החירום ולנהלים, את הכשירות המבצעית של הכוחות ועבודה מבצעית מול גורמי הביטחון השונים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *