בן גביר מצדיע ליוסי דייטש: כך סיכם השר את מבצע מירון

השר בן גביר בהערכת מצב שבועית: "כאשר נותנים לציבור החרדי לנהל את עצמו – הם עושים זאת בצורה מעוררת השתאות"

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, התייחס בהערכת מצב שבועית עם מפכ"ל המשטרה, נציב כבאות והצלה וגורמי ביטחון, להצלחת ההילולא במירון ושיבח את שיתוף הפעולה עם שר ירושלים ומסורת ישראל, מאיר פרוש, הממונה על הילולת הרשב"י במירון, ופרויקטור ההילולא, יוסי דייטש.

"השבוע השתתפתי בהילולת רשב"י במירון שעברה בצורה מעוררת הערכה הודות של לשיתוף הפעולה של כל הגופים. החיבור הראוי והמנצח בין שר ירושלים ומסורת ישראל, מאיר פרוש, שמונה כאחראי לאירוע, הפרויקטור יוסי דייטש, שניהלו את הפרויקט בצורה מופתית והביאו להישג האדיר של הילולא חגיגית ושמחה במיוחד".

"שיתוף הפעולה מול כב"ה והמשטרה תרם לכך שכל באי ההילולא זכו לחגוג באחדות וחדווה ולחזור הביתה בשלום. מדובר בעבודה שלא נעשתה כדוגמתה ובהערכות ראויה בכלל הסוגיות. למדנו כי כאשר נותנים לציבור החרדי לנהל את האירועים, הם עושים זאת בצורה מעוררת השתאות ויעילה הרבה יותר מאשר הניסיונות לכפות עליהם מדיניות אחרת".

"השתתפתי גם שנה שעברה בהילולא וראיתי אירוע שאמור להיות שמח, הופך לאירוע עצוב. דחיפות, מכות ואלימות. הייתי בחניונים וראיתי ושמעתי אנשים שחיכו שעות רבות לתחבורה הציבורית, כאשר ילדים קטנים וקשישים נאלצים להידחף ולהתייבש במשך שעות, והשנה הודות לפעילות והתכנון היעיל היה בדיוק ההיפך, כאשר ההילולא הייתה השמחה ביותר זה שנים רבות".

"אנחנו לומדים מזה גם לאירועים הבאים, שבשונה ממה שאמרו לנו שנים רבות, הציבור החרדי הוא ציבור צייתן, שאם רק עושים את הדברים בהידברות, התוצאות הן חיוביות מאוד", דברי בן גביר.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *