בן כספית: "מפיצים את הפייק על סער כדי לייצר לחץ על העריקים הפוטנציאליים"

בן כספית: "אני חושב שזה פייק, זאת תהיה ההפתעה הגדולה ביותר שתהיה לי ב־36 שנות מקצוע" • ינון מגל: "העסק קשה מדי, אני נוטה לבחירות"

ינון מגל ובן כספית פתחו את התוכנית ברדיו ללא הפסקה עם התייחסות לפרסומים כי שר המשפטים ויושב ראש מפלגת תקווה חדשה גדעון סער ניהל מגעים עם יעקב אטרקצ'י, איש סודו של נתניהו, להקמת ממשלה חלופית בראשות יושב ראש האופוזיציה הנוכחי.

"אני רואה את גל הספינים על משא ומתן של גדעון סער עם בנימין נתניהו. מפיצים את הפייק הזה כדי לייצר לחץ על העריקים הפוטנציאליים". טען כספית. "אתם שופרות, מיכל שיר עושה מה שסער אומר לה – מלא על מלא. אין לה מחשבה עצמאית, היא שולייה, רק עושה את דברו. אתם כל הזמן מדברים עלינו ואמרים שאנחנו שופרות, אבל המציאות הוכיחה כמה אתם בעצמכם שופרות ועושים את דבריו של האנשים האלה שהיום בממשלה – של סער, של בנט, של לפיד, של ליברמן. כל היום מקבלים תדרוכים ואז מדברים עלינו. אני, האדם הכי חופשי שיש", השיב מגל.

"אתה מתבלבל, אתה רואה את הכבשים שצועדות אחרי החלילן מהליכוד ואיך אף אחד לא מעז להמרות את פיו – ואתה מנסה להשליך את זה על מפלגות אחרות. אני גאה מאוד להיות הראשון שחשף את כל המערך שראש הממשלה בנט כינה 'מכונת הרעל'", סיכם בן.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. בן כזבית ימח שמך וזכרך. תתאבד כבר. ביבי מלך אתה זבל ימח שצך וזכרך אמן. ערב רב. תת-אדם. אבק אדם טוב מותך מחייך ש ממש מיותר כמו חייך.

    איכסי

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב