בן שמונים נפל קרבן לסחיטה באיומים בסכום מצטבר של כ־15 מיליון שקל

שבעה אנשים מרהט, באר שבע ותל־אביב חשודים כי הונו קשיש מרעננה במשך שנים, הפכו את חייו לגיהנום וגזלו את כספו

חוקרי יחידת ההונאה והפשיעה המקוונת של מחוז מרכז, בשיתוף היחידה הארצית לחקירות של הממונה על הליכי חדלות פירעון במשרד המשפטים ופקיד שומה חקירות מרכז ברשות המסים, פתחו לפני מספר חודשים בחקירה סמויה, לאחר שקיבלו תלונה מתושב רעננה לפיה מספר אנשים חברו בצוותא להונות אותו בהיקף של מליוני שקלים תוך התחזות לאחרים.

על־פי החשד, החלה הפרשיה לפני שש שנים כשאחד החשודים, אדם עמו נהג המתלונן לעשות עסקים בעבר, הציג בפני הקורבן את בנו וביקש שייתן לו הלוואה לרכישת כלי עבודה הנדסיים, תוך הבטחה שישיב לו את כספו בתוספת רווחים מעסקאות מקרקעין לכאורה שהציג בפניו.

עם הגשת התלונה פתחו חוקרי המשטרה בחקירה סמויה במסגרתה אספו מסמכים וממצאים טכנולוגיים מגוונים, שביססו תשתית לקיומן של עבירות חמורות ובהן סחיטה, הלבנת הון, התחזות לאחר, קבלת דבר במרמה ועוד עבירות שכולן, על־פי החשד, מבוצעות על־ידי רשת מסועפת של מעורבים שחברו יחדיו לעשוק את המתלונן, ובין היתר ביימו אירועים פליליים שהטילו עליו אימה וגרמו לו להאמין שחייו וחיי בני משפחתו נמצאים בסכנה ממשית.

היום, עם מעבר החקירה לשלב הגלוי, עצרו חוקרי יחידת ההונאה והפשיעה המקוונת של מחוז מרכז שבעה חשודים תושבי רהט, באר שבע ותל־אביב.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *