בנט בראיונות פרידה: לא פוסל ישיבה עם נתניהו

ראש הממשלה היוצא נפתלי בנט בראיון אחרון הערב (שבת) לכלי התקשורת. בראיון ל"חדשות סוף השבוע", מספר בנט כי הוא לא החליט עדיין לגבי עתידו. הוא לא פוסל ישיבה עתידית עם נתניהו, סמוטריץ' ובן גביר, מספר על הרגע שבו סיפר לחברתו הקרובה איילת שקד על ההחלטה. צפו

ראש הממשלה היוצא נפתלי בנט בראיון אחרון הערב (שבת) לכלי התקשורת. בראיון ל"חדשות סוף השבוע", מספר בנט כי הוא לא החליט עדיין לגבי עתידו. הוא לא פוסל ישיבה עתידית עם נתניהו, סמוטריץ' ובן גביר, מספר על הרגע שבו סיפר לחברתו הקרובה איילת שקד על ההחלטה, מתייחס לשיפוץ בביתו הפרטי ברעננה וגם – על השנה הקשה שעברה על בני משפחתו.

בנט בראיון לתמר איש שלום- ממשלת ימין על מלא במובן הנוכחי היא אסון כי אין את האיזונים. ממשלה ששבויה בידי הקצה- זה איום ונורא.

בנט לכאן חדשות: ‏"היו בקואליציה חוליות חלשות, אני לא כועס עליהם. הלקח הוא שזה לא מספיק שאני מטפל בחמאס – צריך לתת להם יותר תשומת לב".

בנט לחדשות 13: ‏"מנסור עבאס היה מבחינתי מסווג כתומך מחבלים, אבל הוא בדיוק להפך, מישהו כמו מנסור צריך להיות בקואליציה, אבל מוטב שלא נסתמך עליו".

 

שנה ושבוע בתפקיד זה כישלון?

"זה קצר מדי. הייתי שמח אם הממשלה הזו הייתה מחזיקה 4 שנים, לצערי זה לא קרה אבל הממשלה הזו הצליחה. זו הייתה קדנציה גדושה – כמו קדנציה מלאה".

מה התחושה שלך הבוקר, החמצה?

"קצת עצוב, אבל ראית שנחתנו פה בעוטף – אין ריח של שרפות, אין שחור, הכול פורח, זו תחושה טובה. אני לא מתוסכל ולא כועס על אף אחד".

עם יד על הלב, כמה זמן חשבת שזה יחזיק?

"כשנכנסתי אמרו כמה ימים. אחר כך אמרו 'אין סיכוי לא יהיה תקציב' – העברנו תקציב. אחרי זה אמרו עוד כמה חודשים. האמת שנה זה הישג ענק".

מה היה הרגע שאמרת 'הנה מתחיל הסוף'? אמרו שראש ממשלת ישראל מחכה לאישור של מועצת השורא תוך כדי תקופת הרמדאן – זה היה הרגע?

"הייתה התחלה שלה התפרקות – גם עם סילמן, גם עם זועבי, אבל נלחמנו. אני ניהלתי את ביטחון ישראל ברמה הכוללת – פעם אחת לא נתתי לפוליטיקה להתערב. אנחנו הפסקנו להעביר מזוודות כסף, אנחנו פועלים במקומות רחוקים, אנחנו מגיבים בעזה הרבה יותר תקיף מאי פעם והבאנו ביטחון מעולה."

יכול להיות שהרמת ידיים מוקדם מדי?

"לא. אני הפכתי כל אבן, פגשתי את ניר אורבך איזה עשר פעמים, חזרתי מאבו דאבי ומהמטוס נסעתי להשפיע על אלו שמשפיעים על זועבי ומיכאל ביטון".

"הייתי שמח אם הממשלה הזו הייתה מחזיקה 4 שנים, לצערי זה לא קרה אבל הממשלה הזו הצליחה"

נתניהו לא היה מוותר

"אני מוותר על הכיסא כדי שלא יהיה פה תוהו ובוהו במדינת ישראל, וכי נתתי מילה ליאיר לפיד – הוא עמד בכל מה שהבטיח לי, הוא עמד לצידי ומגיע לו, יש כזה דבר להיות ג'נטלמן ולעמוד במילה".

מה יש לך לומר על הסרטון של עידית סילמן יורדת במדרגות הכנסת ואומרת ליריב לוין 'אני הייתי טובה עד הסוף'?

"אין לי הרבה מה לומר, זו תמונה כואבת. אני לא בא אליה בטענות, אני בא אליי בטענות. הרגו אותה, הרגו אותה, החבר'ה של המכונה של ביבי וסמוטריץ' הפכו אותה לשקרנית, רמאית, פנטזיונרית בתחנת דלק וכל הדברים האלה – ואני הייתי עסוק באיראן. בדיעבד אני חושב שהייתי צריך לחבק אותה, להגיד לה 'זה בסדר' ולהיות איתה יותר".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. ביבי הנוכל אשם בבחירות והוא ישלם על זה שבעזרת השם לא יבחר נתניהו.תם עידן שלטונו של נתניהו

    נתניהו לא יהיה ראש ממשלה
    בעזרת השם

    ביי ביי |
    הגב