בנט מזהיר: "נגיע ל-50 אלף מאומתים ביום"

ראש הממשלה נפתלי ‏בנט כינס הערב (ראשון) מסיבת העיתונאים בה הזהיר כי בשיא גל האומיקרון שפוקד את מדינת ישראל "ייתכן שנגיע לחמישים אלף מאומתים ביום"

ראש הממשלה נפתלי ‏בנט כינס הערב מסיבת העיתונאים בה הזהיר כי בשיא גל האומיקרון שפוקד את מדינת ישראל "ייתכן שנגיע לחמישים אלף מאומתים ביום".

בנט- הצהיר עוד כי "החלטנו לפטור מחוסנים מבידוד ולכן החיסון יגן עליכם מהמחלה ומהבידוד".

מתוך דבריו של בנט היה ברור כי ישראל הולכת מלא מלא על מודל הדבקה המונית. בנט לא הציג ניסיון לצמצם או למנוע הדבקה.

רה"מ בנט אמר עוד כי "במטרה להוריד מהעומס על מתחמי הבדיקות, תלמידים ואנשי הוראה מחוסנים שייחשפו לחולה מאומת יוכלו להיבדק ע"י נאמני הקורונה בתוך בתי הספר."

הכתב עפר חדד התקיל שוב את בנט ושאל: "בפעם הקודמת לא ענית לי, אז אחזור על השאלה. אתם משדרים בלבול, עושים מה שתקפתם בממשלה הקודמת. אבקש הפעם תשובה לשאלה."

בנט: "המגפה לא מפסיקה להשתנות. יכולנו להיות עקביים והתוצאה הייתה סגר לחודש."

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. ב 7 מיליון אזרחים במדינת ישראל ממורמרים ממשלת הונאה. גזל רמאות. העם בז לכם. העם קצה נפשו מכם. אתם הסמולנים מגעילים מכוערים אתם מפלצות. לפיד בנט סער ליברמן מיכאלי.... איכס כמו אווזים שחורות מארץ השדים מפלצות ממש. ביבי מלך מלאך ממש. אוטוטו יחזור בעזהי.ת אמן

    ב 7 מיליון אזרחים במדינת ישראל ממורמרים ממשלת הונאה. גזל רמאות. העם בז לכם. העם קצה נפשו מכם. אתם הסמולנים מגעילים מכוערים אתם מפלצות. לפיד בנט סער ליברמן מיכאלי…. איכס כמו אווזים שחורות מארץ השדים מפלצות ממש. ביבי מלך מלאך ממש. אוטוטו יחזור בעזהי.ת אמן

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב