בערב יום הזיכרון: ארבעה פצועים בפיגוע דריסה

כתוצאה מהפיגוע נפצעו מספר הולכי רגל. אדם אחד נפצע באורח קשה, אשה נוספת נפצעה באורח בינוני, וחמישה אנשים נוספים נפצעו באורח קל, בהם גם נפגעי חרדה

היום בסמוך לשעה 16:15 אירע פיגוע דריסה בצומת הרחובות אגריפס – כי"ח בסמוך לשוק מחנה יהודה בירושלים. מחבל תושב בית צפפא בן 39, הגיע עם רכבו לצומת ושם האיץ את מהירות נסיעתו ופגע במכוון במספר הולכי רגל, שחלקם חצו את הכביש. לאחר שהדרדר עם רכבו בנסיעה לאחור נעצר, ובתוך זמן קצר אזרח חמוש שהיה במקום והבחין במתרחש ביצע ירי לעבר המחבל וניטרל אותו.

כתוצאה מהפיגוע נפצעו מספר הולכי רגל. אדם אחד נפצע באורח קשה, אשה נוספת נפצעה באורח בינוני, וחמישה אנשים נוספים נפצעו באורח קל, בהם גם נפגעי חרדה. הפצועים פונו לקבלת טיפול רפואי בבתי החולים השונים בעיר ירושלים ע״י גורמי הרפואה. בהמשך נקבע מותו של המחבל.

כוחות המשטרה מחוז ירושלים הגיעו במהירות לזירת הפיגוע ולאחר סגירתה ופינוי הנפגעים עם גורמי הרפואה במטרה להציל חיים, החלו באיסוף ממצאים, ראיות ועדויות באמצעות חוקרי המשטרה, שוטרי הזיהוי הפלילי, חבלני מחוז ירושלים ובוחני התנועה של מחוז ירושלים שבבדיקה שערכו שללו אפשרות לתקלה מכנית ברכב.

כלל פעולות החקירה שבוצעו בזירת הפיגוע הצביעו על כך שמדובר בפיגוע דריסה מכוון. במקביל נבדק החשד כי למחבל היה גם רקע נפשי קודם.

מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג׳מן, הגיע לזירת הפיגוע וקיים הערכות מצב עם גורמי הפיקוד במחוז. בסיום הערכת המצב הנחה ממ״ז ירושלים על הגברת הסיורים ופעילות הביטחון השוטף ברחבי העיר בימים הקרובים.

לאחר סיום הטיפול בזירת הפיגוע, התנועה באזור שבה לסדרה. חקירת הפיגוע הוטלה על היחידה המרכזית של מחוז ירושלים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *