בשורות טובות: הפצוע הקשה עם החתכים מתקשר עם סביבתו

‏בשורות טובות מבלינסון: הפצוע הקשה שי בן שלמה מהפיגוע מאלעד התעורר ותיקשר מעט עם קרוביו

במשך 10 ימים מאושפז באורח קשה הפצוע בפיגוע שאירע ביום העצמאות באלעד, שי בן שלמה (38). שי שהיה מורדם ומונשם שב להכרה והחל לתקשר מעט עם בני משפחתו.

בבית חולים בילינסון בישרו היום (ראשון) שמצבו עדיין קשה אך יציב, וכי מצבו של הפצוע השני (68) עדיין קשה, והוא מורדם ומונשם.

גיסו של בן שלמה, נתנאל יעקובוב, כתב בעמוד הפייסבוק: "גם כשהוא קיבל מכות אנושות, הוא חשב כמה שפחות לגרום לילדים צער. עם ראש פתוח ומכות איומות בגוף הוא לקח אותם חצי מעולף לצד, הסתיר אותם, הגן עליהם – והתמוטט".

בפיגוע נרצחו שלושה תושבים מאלעד: יונתן חבקוק, אורן בן יפתח ובועז גול.

יעקובוב כתב בפייסבוק כי "אני כל היום חושב ושואל את עצמי, איך הם היו מסוגלים לגרזן לגיסי את הראש כשהילדים הקטנים שלו לידו ורואים הכול? איך הילדים האלו יצליחו להשתקם בחיים? למה ילדים קטנים צריכים להתעורר בלילה ולשאול איפה אבא?".

משפחתו של בן שלמה פרסמו את התמונה הקשה עם החתכים ואמרו כי חשוב שהציבור ידע ששי גונן על ילדיו. "הוא נמצא המון במחיצתם, אדם צדיק ובעל אמונה גדולה שעבד ב-2 עבודות וניצל את רגעיו הפנויים לתפילות ולימוד תורה. הוא תמיד חי בצניעות ולא רצה לקבל דבר מאיש, אנחנו מרגישים את החיבוק החם מהעם המיוחד שלנו ושה' איתנו. חשוב לנו שתמשיכו להתפלל עבורו ולמען שאר הפצועים".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *