בתים למכירה בארה"ב – איך יודעים איפה כדאי להשקיע?

 

השקעות נדל"ן בארה"ב הפכו להיות מוקד משיכה עבור משקיעים רבים מישראל. צעירים ומבוגרים שיש ברשותם כסף זמין, בוחרים להפנות אותו להשקעות נדל"ן מעבר לים במקום להשקיע אותו בהשקעות נדל"ן מקומיות או במוצרים פיננסיים המוצעים להם על ידי בתי השקעות או גורמים אחרים.

ההסבר לשאלה למה ישראלים מחפשים בתים למכירה בארה"ב בשביל להשקיע בהם, הוא מאוד פשוט: היצע מגוון, ביקוש גדול, תשואות גבוהות. ארה"ב מציעה שוק נדל"ן עצום, הכולל בתוכו מגוון רחב של נכסים מסוגים שונים. יש ביקוש רב לנכסים, בין אם הם מיועדים לזוגות בלי ילדים או למשפחות, בשלל מטרופולינים וערים, גדולות, בינוניות וקטנות. התשואות על הנכסים אחרי הרכישה, הן גבוהות פי כמה מהתשואות בישראל (התשואה יכולה להגיע ל-10 אחוז, בזמן שבישראל היא עומדת על 2-3 אחוז שנתי). בסיכומו של דבר, הרווח הוא משמעותי.

בשביל ליהנות מהשקעת נדל"ן בארה"ב, צריך לדעת איפה כדאי לקנות דירה להשקעה . זה תהליך לא מורכב, אך הוא דורש הבנה, ידע ובעיקר סבלנות. הרבה ישראלים, נוטים לחשוב שאם רוצים להשקיע ולהרוויח, צריך לחפש נכסים בניו יורק, שכן זו העיר הגדולה, המשמעותית והמוכרת ביותר בעולם. זה נכון, אך זה לא אומר בהכרח שמשתלם להשקיע בה. ייתכן מאוד שיהיה אפשר למצוא מקומות אחרים בהם הנכסים זולים יותר והתשואה גבוהה יותר.

איך מחפשים בתים למכירה בארה"ב?

לפני שנסביר איפה כדאי לקנות דירה להשקעה בארה"ב, צריך לציין שחיפוש בתים למכירה במדינה הוא לא תהליך מורכב, בטח לא היום. ישנם לא מעט מקורות מידע זמינים ופתוחים לכולם.

למשל, אתרים שעוסקים אך ורק בנדל"ן ומציגים לוחות של בתים המיועדים למכירה, אפשר להיעזר בסוכנויות וחברות שמתעסקות בתחום של איתור נכסים ודירות להשקעה, וכן אפשר למצוא גורמים אחרים שיכולים לעזור. בסופו של דבר, כל משקיע צריך לעשות את השיקולים שלו כמה זמן הוא מוכן להשקיע בתהליך החיפוש, איפה הוא רוצה להשקיע, וכמה כסף הוא מוכן להשקיע בתהליך החיפוש ולאחר מכן בהשקעה עצמה.

איפה כדאי להשקיע בארה"ב?

כאמור, ניתן למצוא מגוון רחב של מטרופולינים או יישובים, גדולים וקטנים, בהם משתלם להשקיע. הדרך לבחון זאת היא על פי 4 נקודות עיקריות:

נקודה ראשונה, איכות האזור והיכולת שלו להתפתח בעתיד.

נקודה שנייה, המחירים באזור והמגמות שלהם לאורך זמן.

נקודה שלישית, סוג המבנים והיכולת להשקיע בהם. צריך לקחת בחשבון שישנם מבנים ישנים שיהיה צורך להשקיע בהשבחתם לפני שמשכירים אותם.

נקודה רביעית, ביקושים ומי קהל היעד. לא מספיק שאזור מסוים יהיה מבוקש אלא צריך לבדוק את היציבות של קהל היעד. האם באמת מדובר על קהל שיוכל לעמוד בתשלומים, קהל לקוחות שיהיה אפשר לעבוד איתו לאורך זמן מבלי שיהיה צורך לחפש שוכרים חדשים כל שנה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *