דיווח: המשטרה והצבא מונעים מאנשי צו 9 להגיע למעבר כרם שלום

גורמים בממשלה טוענים כי אין מנוס מהמשך העברת הסיוע ההומניטארי לעזה. בתנועת צו 9 אומרים: אנו נחושים עד להשלמת המשימה

בהמשך לחסימת משאיות ה"סיוע" ההומניטארי לעזה בימים האחרונים, נמסר הבוקר (ראשון) כי הצבא והמשטרה מונעים מהמפגינים להגיע למעבר כרם שלום. בתגובה פרסמה תנועת צו 9 את ההודעה הבאה:

"עם ישראל התעורר ונמצא איתנו מכל הלב ובכל הכוח. אנחנו מקבלים אלפי פניות של חיבור ואהבה מכל רחבי הארץ והעולם. אנו שבים ומדגישים אנחנו לא גוף פוליטי ולא שייכים למחנה כזה או אחר. שותפים איתנו בתנועה הזו אנשים יקרים מימין ומשמאל, תושבי העיר הקיבוץ והכפר, מילואימניקים שהשתחררו, אזרחים מפונים ומעל כולם משפחות החללים שנפלו בקרבות, ולהבדיל משפחות החטופים שישובו במהרה.

"נוצרת כאן אחדות מיוחדת ומרגשת של עם שקם מהעפר ואומר בנחישות 'אף סיוע לא יעבור עד שאחרון החטופים יחזור'. אנחנו חוזרים ומדגישים שאנו לא פועלים בשום צורה ואופן באלימות כנגד אנשי כוחות הביטחון היקרים ולא נגררים לקריאות פוליטיות מכל צד שהוא. לצערנו ישנם מתחזים הפועלים לשבש את הקבוצות והרשתות שלנו ואף לגייס כספים כביכול בשמנו, ללא רשות. היו זהירים. אנו נחושים ובימים הקרובים נעדכן על המשך הפעילות הרציפה עד להשלמת המשימה".

גורמים בממשלה אומרים בימים האחרונים, במיוחד לאחר החלטת בית הדין הבינלאומי בהאג, כי על־אף ההגיון המוסרי בדרישת המפגינים, אין לישראל הרבה ברירה אלא להמשיך בהעברת ה"סיוע" ומזכירים את עסקת הנשק הגדולה והבהולה עם ארצות הברית ואת העובדה שבית הדין בהאג נמנע מצו ביניים לעצירת המלחמה בין היתר בשל העברת הסיוע לעזה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *