דיווח: כ-200,000 חיילים רוסים יפלשו הלילה לאוקראינה תוך הפגזה מטורפת של טילים

בניגוד לקולות השלום וההרגעה של רוסיה: רוסיה צפויה לפלוש בשעה 03:00 בלילה (בין שלישי לרביעי) לאוקראינה במתקפת טילים אדירה ועם כוח של כ-200,000 חיילים – כך מדווח "הסאן" הבריטי

בניגוד לקולות השלום וההרגעה של רוסיה: רוסיה צפויה לפלוש בשעה 03:00 בלילה (בין שלישי לרביעי) לאוקראינה במתקפת טילים אדירה ועם כוח של כ-200,000 חיילים – כך מדווח "הסאן" הבריטי.

בכירים במודיעין האמריקני מסרו לעיתון כי למרות הדיווחים של הרוסים על החזרת חיילים לבסיסים, ההכנות בצבא הרוסי בשיאן והפלישה המתכוננת תצא לפועל.

על פי הדיווח, שעת הפתיחה למתקפה שתגובה בירי במקביל של מאות קני ארטילריה ותקיפות אוויריות, תהיה באחת בלילה אור ליום רביעי. הדיווחים על הסגת הכוחות נועדו להסחת דעת בלבד.

ממשרד החוץ בישראל נמסר כי "צוות שגרירות ישראל בקייב, בראשות השגריר מיכאל ברודסקי, הכולל מתגברים קונסולריים שהגיעו ממשרד החוץ בירושלים ממשיך להעניק שירותים קונסולריים לאזרחים הזקוקים בכך. צוות נוסף של משרד החוץ יגיע היום לעיר לבוב במערב אוקראינה על מנת להכין אפשרות של מעבר השגרירות". עוד נמסר כי לאחר פניית שגרירות ישראל, הסכימו האוניברסיטאות המרכזיות במדינה לאפשר לתלמידים הישראלים להמשיך את לימודיהם מרחוק ובכך לאפשר להם לצאת את המדינה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *