"דירה בהנחה": זו העיר שמציעה את סיכויי הזכייה הגבוהים ביותר

אופקים הדרומית בראש; ירושלים בתחתית – סיכויי הזכייה ל"דירה בהנחה" • מיזם הוואטסאפ המצליח "כלכלה בנעלי בית" מציג את הדירוג המבוקש ביותר בימים אלה

מספר ימים לאחר פתיחת ההגרלה הרביעית של "דירה בהנחה", ולאחר שעשרות אלפי משקי בית כבר נרשמו להגרלות ויצרו את האפשרות לנתח באופן מקצועי את סיכויי הזכייה, משקף לראשונה המיזם "כלכלה בנעלי בית" את סיכויי הזכייה בהגרלות השונות.

בעיר אופקים יש לכם את הסיכוי הגבוה ביותר לזכות ב"דירה בהנחה", כאשר במקום השני מדורגת עמנואל החרדית ולאחר מכן חיפה ושדרות.

סיכויי הזכייה הנמוכים ביותר הם בהגרלות ל"דירה בהנחה" בירושלים הבירה. במקום השני מהתחתית מדורגת ההגרלה לדירה בקרני שומרון ולאחר מכן יהוד ואשדוד.

כל עוד ההגרלות לא נסגרות, ניתן לבטל הרשמה להגרלות ולהירשם מחדש להגרלות המציעות סיכויי זכייה גבוהים יותר.

יש לציין, כי סיכויי הזכייה אינם השיקול היחיד בתעדוף ההגרלות. בעידן הריבית הגבוהה התייקרו משמעותית המשכנתאות ולכן ככל והמשכנתא הצפויה יקרה, אתם עשויים לשלם הרבה יותר ריבית על הדירה. בחלק מההגרלות מדובר בריבית מצטברת צפויה של מעל חצי מיליון שקל בשבע השנים הראשונות ממועד ההגרלה.

בהתאם לכך, בהיעדר הון עצמי משמעותי מומלץ לשקול הרשמה להגרלות המציעות דירות זולות יותר. גם אם מדובר בפרויקטים בפריפריה הרחוקה אשר סיכויי הזכייה בהם לא גבוהים. חשוב לקחת בחשבון שהדירות בהגרלות הן לרוב גדולות (מעל 120 מ"ר) וכי מי שלא עובר את מבחן המימון מאבד את הזכייה.

"כלכלה בנעלי בית" הינו מיזם וואטסאפ חדשני מבית היוצר של 'הירשוביץ פתרונות', המנגיש מדי יום טיפים כלכליים מעשיים במגוון נושאים לאלפי מנויים בקבוצות וואטסאפ ודיוור בדוא"ל.

שימו ❤! סיכויי הזכייה הללו נכונים רק לנרשמים לכל ההגרלות בעיר.

הטבלה מעודכנת נכון לתאריך 04/01/2023 בשעה 14:40

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *