דרוקר חושף: זועבי וגנאים כבר תיכננו להתפטר אלא שבנט כבר הוציא הודעה

העיתונאי רביב דרוקר חושף כי ח"כ ג'ידא רינאוי-זועבי (מרצ) נפגשה ביום שני עם ראש מועצת כפר קאסם כדי לסכם על כך שהיא תעבור לעבוד עבור קרן ישראלי-אמריקנית גדולה ותתפטר מהכנסת, אלא שבמהלך הפגישה הודיע בנט על פיזור הכנסת. לבסוף הקרן נסוגה בה מההצעה

העיתונאי רביב דרוקר חושף כי ח"כ ג'ידא רינאוי-זועבי (מרצ) נפגשה ביום שני עם ראש מועצת כפר קאסם כדי לסכם על כך שהיא תעבור לעבוד עבור קרן ישראלי-אמריקנית גדולה ותתפטר מהכנסת, אלא שבמהלך הפגישה הודיע בנט על פיזור הכנסת. לבסוף הקרן נסוגה בה מההצעה.

על פי דרוקר, ביום שני ב-17:00 הייתה אמורה ח"כ ג'ידא רינאוי-זועבי ממרצ להיפגש עם ראש מועצת כפר קאסם. היא ביקשה לדחות את זה בשעה. הם נפגשו ב-18:00 הסיבה: לסכם על כך שהיא תעבור לעבוד עבור קרן ישראלית-אמריקנית גדולה, שעוסקת בפילנתרופיה וביחסי יהודים-ערבים. לאחר הודעת בנט, מנסור עבאס, השר עיסאווי פריג' ונוספים רצו מהר ללשכת שר החוץ לפיד ואנשיו בבקשה ששר החוץ לפיד יעשה מעין "רוורס" בהודעה. אך הוסבר להם שאין אפשרות כזאת.

לא רק זועבי אמור היה להתפטר גם מאזן גנאים. לפי מקורות, הוא קיבל את ההצעה הבאה: מימון משכורת באמצעות התנועה האיסלאמית עד לריצה לבחירות המקומיות בסכנין;

ובכך לא תמה הסאגה, יממה לאחר מכן זועבי גילתה גם שהקרן נסוגה בה מההצעה בטענה שהיא לא רלוונטית. היא התקשרה לברר לגבי הצעת עבודה נוספת אחרת שהייתה לה דרך המיליארדר קובי ריכטר, שסידר לה משרה באמירויות, אך ריכטר הודיע לה שהפגישה מבוטלת וזועבי הזועמת כתבה לו הודעה חריפה בסגנון "אתם השמאלנים משתמשים וזורקים".

זועבי הגיבה על הידיעה וטענה כי "רביב דרוקר הוא מפיץ פייק ניוז מקצועי. הוא ושאר שופרות מחנה 'רק לא ביבי' מנסים להדביק אליי. מצער אותי שבמקום שהמחנה הזה יעסוק בחשבון נפש של למה נכשל שוב ושוב מנסים להאשים את הערבייה התורנית בחזרתו של הימין".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *