דרמה במשפט נתניהו: פילבר שינה את גרסתו ויכול להביא לקריסת התיק

האם תיק 4000 קורס? דרמה במשפט נתניהו

דרמה במשפט נתניהו: עד המדינה ומנכ"ל משרד התקשורת לשעבר שלמה פילבר התייצב גם הבוקר (רביעי) להמשך חקירתו הנגדית על ידי סנגורו של ראש הממשלה לשעבר. פילבר החליט לשנות את גרסתו מהעדות שמסר במשטרה בנוגע לתנועת היד של נתניהו שעסקה ב"פגישת הנחיה", זמן קצר לאחר שנכנס לתפקידו כמנכ"ל המשרד. כתב המשפט אביעד גליקמן המרבה לדברר את הפרקליטות הודה כי מדובר "בדרמה".

פילבר סיפר כי לפני שחתם על הסכם עד מדינה הוא הבין את תנועת היד של נתניהו כסימון לכך שהוא לא חייב לאף אחד כלום ולא צריך לעזור לאיזשהו גורם בשוק התקשורת. ברגע שהחוקרים הציגו לו הררי ראיות – הוא החל להבין את תנועת היד בצורה אחרת, בהתאם לממצאי החקירה.

"אשמח קודם לומר משהו לגבי אתמול", המשיך פילבר. "כשאני אומר שנתניהו אמר 'יש הרבה פניות, אני לא חייב לאף אחד' – זה תיאור של מה שאני מבין מתנועת היד של נתניהו בזמן אמת. יש את לי את הזכרון הצילומי של ראש הממשלה עם היד. זאת הפרשנות שאני נתתי אז לתנועת היד", הוא אמר וחולל רעידת אדמה באולם.

השופטת רבקה פרידמן-פלדמן ציינה כי הוא משנה את גרסתו. אך פילבר טען: "לא שיניתי את גרסתי" . השופט בר-עם אמר "אדוני אמר אתמול דברים הפוכים. לא רק אישרת מה שנאמר שם, אלא אמרת שאלו דברי אמת. היום אדוני אומר משהו אחר לגמרי. אני מדבר על מלל, אדוני לוקח אותי להבנות". הכתבים במקום דיווחו כי השופטים נראו מאוד מבולבלים.

"אנחנו מדברים על 40 שניות (של פגישת ההנחיה שבה נתניהו סימן עם היד)", הוסיף פילבר. "זה מה שאני מבין ב-40 שניות האלה. זה מה שהבנתי עד שנכנסתי למשטרה".

"המסקנה היא שהפגישה כנראה הייתה אחרי. זה מפיל לי עולם שלם שהכרתי אותו עד היום", אמר פילבר בתגובה. השופט בר-עם פנה אליו: "אבל אדוני לא זוכר", ופילבר אישר: "לא".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. הקב''ה ישרוף כל מי ששונא והתעלל במלך ביבי אמן.

    ואמן

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב