ההצעה החצופה של ליברמן לבעלי המסעדות: "המקום כשר – ללא תעודה"

שר האוצר אביגדור ליברמן פרסם פוסט חגיגי בדף הטוויטר בו עודד ליברמן את בעלי המסעדות להונות את הציבור בניגוד לחוקי המדינה

שר האוצר אביגדור ליברמן פרסם פוסט חגיגי בדף הטוויטר בו עודד ליברמן את בעלי המסעדות להונות את הציבור בניגוד לחוקי המדינה. "הרפורמה בכשרות היא צעד חשוב, בנוסף אני קורא לבעלי העסקים לשים שלט בכניסה 'המקום כשר -ללא תעודה' גם תחסכו הרבה כסף וגם הציבור יאמין לכם", כתב ליברמן.

דרעי מסר בתגובה לליברמן: ‏"מר ליברמן, אחרי שכמעט הצעת לעסקים לתלות שלט ״אין קורונה – זו שפעת״ אתה מנסה להשכיח את המבוכה בהתקפה מכוערת על שומרי הכשרות.
ההסתה שלך שקופה. תתעסק במצוקת העסקים המשוועים לסיוע, או שתחליף מקצוע."

ארגון כושרות מסר בתגובה לציוץ של שר האוצר אביגדור ליברמן שקורא לבעלי העסקים לשים שלט "המקום כשר – ללא תעודה": בעלי עסקים יקרים, חוק איסור הונאה בכשרות אוסר לכתוב "המקום כשר – ללא תעודה". דעו לכם שמי שעובר על החוק צפוי לקנס. עצוב מאד ששר האוצר ליברמן מטעה את ציבור בעלי העסקים ועצוב יותר שהוא חובט בצרכני הכשרות ועלול להוביל אותם לצרוך אוכל לא כשר ללא פיקוח".

יו"ר מפלגת נעם, אבי מעוז שיגר מכתב דחוף למנדלבליט בבקשה שיבדוק האם אמירותיו של שר האוצר ליברמן פליליות. "דברים אלו הינם לכאורה עבירה על החוק והסתה לעבור על החוק. לאור זאת אני קורא לכבודו לבדוק את הנושא ואם צריך לפתוח בחקירה כנגד שר האוצר בגין כך. אודה לתשובתך הדחופה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *