הוקם פורום צעירים של אגודת ישראל בביתר

בכנס הוכרז כי ישודרג מערך פניות הציבור בשת״פ עם הפעילות העירונית והממשלתית, וכן יפעלו להכנת תכניות ומיזמים עבור הצעירים • השר מאיר פרוש: ״בראש ובראשונה אני נציג ציבור למען הציבור ומברך על כל התכנסות ומיזם לטובת הציבור״

זה קרה השבוע בביתר עילית. רבים מתושבי העיר התאספו לכנס הקמת פורום צעירים אגודת ישראל. הפורום, שמורכב מעשרים ושניים נציגים תושבי העיר הוקם על מנת לסייע לציבור הצעירים אשר עדיין לא מאוגד ומיוצג כיאה באגודת ישראל.

רעיון ההקמה עלה לראשונה בחוג בית שקיים השר פרוש טרם הבחירות האחרונות, ביוזמתו של חבר המועצה יצחק מאיר ברים ובהשתתפותו של ראש העיר מאיר רובינשטיין.

בחוג הבית עלו נושאים שונים לדיון בדיאלוג מיוחד שקיימו התושבים עם השר פרוש, ובסיום החוג דובר על הקמת הפורום שיאגד את כלל הדרישות הנצרכות עבור הציבור, וינגיש את מערך פניות הציבור הקיים כיום בעיריית ביתר עילית ובאגודת ישראל.

לאחר הקמת הממשלה ומינוי השר פרוש לשר ירושלים ומסורת, הוחלט לצאת לדרך ולהקים את פורום הצעירים. לניהול הפורום מונה עוזי שלום, תושב העיר. ולאחר מלאכת איסוף הנציגים ממגוון סגנונות תושבי העיר יצאו לדרך בשבוע האחרון בכנס הייסוד והקמת הפורום.

"בידכם הדבר"

סביב שולחנות ערוכים נאספו תושבי העיר בהשתתפות השר מאיר פרוש, ראש העיר מאיר רובינשטיין, חבר המועצה יצחק מאיר ברים ונציגי הפורום. בפתיחת האירוע הכריז חבר המועצה ברים על הקמת הפורום: ״יש לנו כאן התאגדות חשובה של אנשים טובים שרוצים לפעול ולסייע למען הציבור, בידיכם הדבר להתאחד ולפעול יחד למען המטרות הטובות הנדרשות והנצרכות לציבור״. לאחר מכן הזמין את עוזי שלום מנהל הפורום להציג את תכניות הפעולה של פורום הצעירים.

מנהל הפורום בירך את השר פרוש ואת ראש העיר רובינשטיין על האמון שנתנו בו להוביל את המהלך החשוב: ״אני רוצה להביע הערכה מרובה לנציגים שנמצאים איתנו כאן. אלו אנשים פשוטים כמו כולנו, שבקשו מהם לפעול ולסייע לציבור והם נרתמו לעניין ללא היסוס. אני בטוח שיחד נוכל לפעול דברים גדולים״.

עוד הוסיף מנהל הפורום בדבריו: ״כיום הן בעירייה והן בלשכת השר, קיים מערך פניות ציבור מדהים שמטפל באלפי פניות ציבור ביסודיות יעילה. דרך הפורום אנו נפעל להתממשק עם מערך פניות הציבור ולשדרג את המערך לטובת הציבור החשוב. כמו כן אנו נתכנס באופן קבוע ונייצר תכניות ומיזמים לטובת הציבור. אני פונה לציבור לשתף פעולה ולתת בנו אימון למען המטרה החשובה״.

"נפעל למען הציבור"

השר מאיר פרוש בירך על הקמת פורום הצעירים: ״ההתעסקות הציבורית הראשונה שלי הייתה בהקמת לשכת פניות הציבור במרכז אגודת ישראל ברחוב פרס. ומאז לעולם לא הפסקנו ב״ה. אגודת ישראל מטפל בעשרות אלפי פניות הן דרך הלשכות הממשלתיות והן דרך הלשכות העירוניות, ואני מברך כל התכנסות והתאגדות שהיא לטובת הציבור. ישנם עשרות נושאים שאנחנו כנציגי ציבור יכולים לטפל, וכשפורום מכובד שכזה מצליח להתאגד יחד ולזקק את הנושאים לדרישות ברורות, אפשר בהחלט לקדם עניינים חשובים ולהועיל לציבור החשוב. אני וראש העיר וכל הצוותים החשובים נותנים לכם את מלוא הגיבוי לצאת לדרך ואני בטוח שיחד נוכל לסייע ולעשות דברים חשובים ולטפל בצרכי הציבור״.

ראש העיר מאיר רובינשטיין בירך את המשתתפים: ״ב״ה ישנם קהילות רבות כיום בביתר, ולכולם אנו מעניקים את מלוא היחס בדרישות שונות ובעזרה בכלל הנושאים. הגיע הזמן שציבור הצעירים יתאגד אף הוא לקהילה ויוכל למקד את הדרישות ולסייע לכלל הציבור״.

לאחר הנאומים התקיים סימפוזיון ארוך במשך שעה ארוכה עם השר מאיר פרוש, שהקשיב לשאלות הציבור וענה על כולן במתינות ובסבלנות.

בהנהלת "פורום צעירים  אגו״י" ציינו בסיפוק את אירוע ההקמה והיציאה לדרך ואת שיתוף הפעולה של כלל הגורמים החשובים למען הצלחת הפורום. ״אני קורא לציבור לפנות אלינו בהצעות ורעיונות באילו נושאים כדאי להתמקד ומה ניתן לעשות על מנת לשפר את חיי היום יום עבור הציבור״ סיכם מנהל הפורום.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. רשיון נהיגה

    תפעלו לצעירים שיהיה ניתן ללמוד נהיגה בביתר עילית

    בביתר לדוגמא יש יותר תושבים מבצפת-ושם לומדים נהיגה ובביתר לא!

    יעל |
    הגב