הותר לפרסום: קצין צה"ל ולוחם מיחידה מיוחדת נפצעו הלילה במבצע בג'נין

דובר צה"ל התיר לפרסם כי קצין ולוחם צה"ל נפצעו הלילה (א׳) באורח קשה במהלך התקלות עם מחבל כחלק ממבצע בכפר בורקין ופשיטות למעצר מחבלים השייכים לתשתית צבאית של החמאס שתכננה לבצע פעילות טרור.

דובר צה"ל התיר לפרסם כי קצין ולוחם צה"ל נפצעו הלילה (א׳) באורח קשה במהלך התקלות עם מחבל כחלק ממבצע בכפר בורקין ופשיטות למעצר מחבלים השייכים לתשתית צבאית של החמאס שתכננה לבצע פעילות טרור.

נסיבות האירוע יתוחקרו כחלק מתחקור המבצע.

הפצועים פונו מוסק לקבלת טיפול רפואי בבית חולים.

הודעות נמסרו למשפחותיהם.

גורם ביטחוני מסר על האירועים הלילה. "באירועים הלילה מנענו פיגועים קשים שהיו בשלבי הכנה אחרונים על ידי תשתית חמאס רחבה. הפעילות הייתה בכמה מוקדים באיו"ש, ברוב המוקדים ללא התנגדות. במוקד אחד הכוחות נתקלו בהתנגדות ובמקום התפתחו חילופי אש כבדים. מדובר באירוע לא פשוט שעדיין מתוחקר אך הכוחות השלימו את משימתם וחסכו חיי אזרחים. חמאס ספג מכה קשה, לא רק במספר ההרוגים אלא גם בזהותם. אנו לוקחים בחשבון שתהיה תגובה מעזה בדמות ירי רקטי ונערכים אליה".

 

מעט לאחר חצות ליל יצאו כוחות מיוחדים בשילוב דובדבן, שב"כ, ימ"מ ועוד לארבעה מבצעים שונים. שניים מהם באזור ג'נין ושניים באזור כפר דאן.

במהלך קרב יריות בברוקין, נפצע מחבל ונתפס עם נשקו.

מחבל נוסף נהרג לפנות בוקר בהמשך לחילופי אש, באזור ברוקין.

באירוע נוסף שהיה באזור קבטייה כוח של הימ"מ ומג"ב עוצר מחבל חמוש ללא נפגעים.

באירוע נוסף שקורה בבידו קטאנה, לא רחוק מהר אדר, שלושה מחבלים חמושים הרוגים. אין נפגעים לכוחותינו.

גורם צבאי בכיר אומר כי מדובר בארבעה מחבלים הרוגים הלילה, או חמישה שנהרגו הלילה ומפני שמדובר בחמאס, בניגוד לאירועים לפני שבוע שנעצרו המחבלים הנמלטים ושם היה מדובר בג'יהאד האיסלאמי, זאת תשתית פחע"ית שאנחנו יושבים עליה כבר הרבה זמן, וכמו תמיד יש צפי גם הפעם לירי רקטי. וזה בהחלט אפשרי, בגלל שמדובר בתשתית חמאס והרוגים של חמאס, אומנם באיו"ש.
אומנם לנו יש כוונה להפריד בין איו"ש לעזה ואילו לחמאס יש כוונה לקשר בין המקומות.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *