הזעם על ברדוגו בקבוצת הווטסאפ של כתבי גל"צ נחשף: "נחצה קו אדום"

בקבוצה כותבת טלי ליפקין שחק: "אני מבינה שהגיע תורה של מוריה אסרף לחטוף – בשידור, באולפן הבית רסיסים ממטרות הארס של י. ברדוגו. מכיוון שסוכם כי מעלים עניינים אלה בקבוצה זו ולא בקבוצה הנרחבת, אני מכבדת את ההנחיה ומוחה פה על הקו האדום שנחצה"

העיתונאי רן בוקר מפרסם כי הולך ונעשה מיום ליום יותר ויותר סוער סוער בקבוצת הוואטסאפ ״עורכים באקטואליה״ של גלצ, בעיקר נגד הפרשן הבכיר של התחנה הצבאית איש הימין יעקב ברדוגו.

בקבוצה כותבת טלי ליפקין שחק: "אני מבינה שהגיע תורה של מוריה אסרף לחטוף – בשידור, באולפן הבית רסיסים ממטרות הארס של י. ברדוגו. מכיוון שסוכם כי מעלים עניינים אלה בקבוצה זו ולא בקבוצה הנרחבת, אני מכבדת את ההנחיה ומוחה פה על הקו האדום שנחצה. עוד קו אדום. אנחנו לא צריכים להסכים לזה ולו בעצם השתיקה שלנו".

נורית קנטי עונה לה: "מסכימה עם טלי. הבושה הפומבית הזו חייבת להפסק. פעם זה מיכאל ופעם זו מוריה, ולא זוכרת כבר מי עוד. יש כאן אנשים שעוד מנסים לעשות עיתונות, ובמיוחד הצעירים. זקוקים לרוח גבית, ולא למכשלות, ולפגיעה בשמם הטוב ובשם התחנה".

מקנח בקבוצה מיכאל האוזר טוב וכותב בייאוש: "השלמתי עכשיו את השידור (מאז שאני מוחרם בשידור הזה אני גם לא מאזין לו). וכאן הוא פונה למוריה אסרף גולדברג שהותקפה אתמול בשידור של ברדודו וווילינסקי ואמר לה, "את ממש לא צריכה את החיזוק שלי אבל אני שולח לך אותו בכל זאת. שלוש פעמים הותקפתי על ידי ברדוגו בשידור חי, ועוד כמה פעמים בטוויטר, ומעולם לא זכיתי לאף גיבוי או אף מילה מאף גורם בתחנה. זה מצב אבסורדי ובעיקר גועלי. בריונות זולה שמוכשרת אצלנו בתחנה. אין סיבה ואין דרך להגן על הבריונות הזו – זה לא פוליטיקה. אלו יחסי עבודה במקום עבודה. החיזוק שלי לא משמעותי, ואני מקווה שתקבלי את הגיבוי שכל כך מגיע לך – באותה הפומביות שבה ״הגינוי״ ניתן".

לסיום אפי בן אברהם כותב כי : הגיע הזמן לעשות מעשה. אם למות אז בזקיפות קומה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *