החיילים נדהמו: שיעור צבאי על "אותו האיש"

חיילים בעיר הבה"דים נחשפו לתכנים נוצריים במערך מג"ל, המכשיר טירוני 02 לתפקידים עורפיים בצבא, במסגרת קורס עזרה ראשונה

חיילי צה"ל מאולצים בפקודה להאזין להטפה מיסיונרית. בנימין וולקן מאור לאחים פנה אל שר הבטחון וראש הממשלה החלופי, בני גנץ, אל הרמטכ"ל, הרב הצבאי הראשי ואל הח"כים הדתיים והחרדיים בדרישה לשים קץ למעשה הנורא.

אתמול נודע כי בצבא ניתנה יד חופשית להטפה מיסיונרית נוצרית המדברת בשבחו של "אותו האיש", נוכח חיילים יהודים שאמונתם היהודית משתמרת מדורי דורות, שאולצו בפקודה להשתתף ולהאזין לדברים הנוגדים את אמונתם.

חיילים בעיר הבה"דים נחשפו לתכנים נוצריים במערך מג"ל, המכשיר טירוני 02 לתפקידים עורפיים בצבא, במסגרת קורס עזרה ראשונה.

חיילים העידו בפלצות ובתדהמה, כי המ"מ ניסה להציג את הנצרות כדת של שלום וחסד. החייל המזועזע שאל: למה מנסים ללמוד "חסד ורחמים" דוקא מנוצרים שרצחו מאות אלפי יהודים ללא רחמים במסעות הצלב ובפרעות – אבל השתיקו אותו.

עוד תלונה עלתה מצד הפקודים שנדהמו, ודוקא מבוגרי תיכון חילוני ממלכתי: "פשוט הזוי שדווקא בצה"ל מנסים לדחוף לנו תכני דת נוצרית. אין מקורות יהדות? חסר מה ללמד על עזרה לזולת מהתורה? למה בשיעור רפואי צריך להביא את אותו האיש, זה לא המורשת שלנו. אף אחד מהמפקדים לא ידע לענות על זה ורק אמרו לנו ש"שזה הוראה מגבוה וזאת המצגת שחייבים להעביר לכם". זאת פשוט בושה".

חייל נוסף בעיר הבה"דים מסר: "מרגיש חייל בצבא נוצרי ולא בצבא ההגנה לישראל. לא יכול להיות שזה החומר המועבר לחיילים במדינת היהודים, ולא יכול להיות שגם מחייבים אותנו לקחת חלק בשיעור הזה, שאותו מעביר קצין בצבא ההגנה לישראל. מבזים אותנו, משפילים אותנו, וממשיכים לדחוף את ההזיה השמאלנית והרפורמית המטורפת לכל צעיר בישראל באמצעות צה"ל".

הועלתה התהיה על החדרת נצרות בחיילים, ועוד בשיעור עזרה ראשונה. "מישהו כאן מנסה לכפות עבודה זרה באופן שלא נראה בעבר.
הרב וולקן כותב: אנו מקווים שתיפתח חקירת מצ"ח בנושא, כי לכאורה מדובר בעבירה על נהלים של הצבא.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *