היישומון שסייע לחיילים בארה"ב, יסייע לישראלים להתמודד עם פוסט טראומה

משרד הביטחון השיק אפליקציה ייעודית להתמודדות עצמית עם מצבי דחק ופוסט טראומה והיא ניתנת להורדה ושימוש חינם לכל מי שמתמודד עם PTSD

​אגף השיקום במשרד הביטחון מנגיש לציבור יישומון חדש בשם "המדריך ל־PTSD", שמעניק למשתמש אפשרות לעזור לעצמו עצמאית בהתמודדות עם תסמיני חרדה ופוסט טראומה.

האפליקציה נוצרה במקור על ידי המחלקה לענייני חיילים משוחררים של ארצות הברית עבור חיילים משוחררים מצבא ארה"ב והיא הוכחה מחקרית כיעילה ונמצאת היום בשימוש בידי יותר מחצי מיליון איש בכמאה מדינות. כך לדברי משרד הביטחון.

"המדריך ל-PTSD" תורגמה לראשונה לעברית על־ידי אגף השיקום ואגף התקשוב במשרד הביטחון, והותאמה לציבור הישראלי בסיוע מומחים מתחום הטיפול בפוסט טראומה.

היישומון מאפשר למתמודדים עם חרדה ופוסט טראומה (ולבני משפחותיהם) לקבל מידע מקצועי, לבצע מעקב אישי ובקרה עצמית, להשתמש בכלים טיפוליים להתמודדות עם תסמיני חרדה ופוסט טראומה, לשפר את השינה ולהירגע באמצעות NLP ועוד, להכיר את אפשרויות התמיכה השונות בבחירת טיפול מקצועי ולקבל סיוע במשבר.

זו אפליקציה אנונימית שלדברי משרד הביטחון אינה אוספת או מעבירה מידע אישי, ומשום שאינה מסחרית, היא אף לא תעשה שימוש במידע הקיים במכשיר. האפליקציה לא מיועדת להחליף גורמי מקצוע בתחום בריאות הנפש. לחיפוש היישומון בחנות גוגל, כתבו "המדריך ל-PTSD" או לחצו כאן.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *