הלך לעשות קניות וחזר באמבולנס לאחר שנתקל בסל קניות בתור לקופה

בן 77 מצא את עצמו בבית הרפואה לאחר שנתקל בסל קניות שהונח מאחוריו. עכשיו הוא תובע את חברת הביטוח

רוב האנשים מסיימים את הקניות בקופה אך יש, כך נראה, כאלה שמסיימים אותן בבית הרפואה. זה סיפורו של תושב רמת הגולן שנכנס לעשות קניות במרכול מקומי. בכתב תביעה שהוגש לאחרונה נגד חברת הביטוח שמבטחת את המרכול מופיע הסיפור הבא שיבוא כאן בלשון בני אדם (כלומר, בלשון שאינה משפטית).

לא כך ציפה תושב רמת הגולן (77) לסיים את הקניות שערך במרכול המקומי. את שאירע במרכול הוא מגולל בתביעה, שהגישו לאחרונה בשמו עו"ד רפאל אלמוג ויואב גפני ממשרד עורכי הדין אלמוג-שפירא. בסרט שהונצח במרכול, נראית התאונה בכל שלביה, כיצד עמד התובע בתור לקופה, כיצד לקוח נוסף הניח סלסילה מאחוריו, ייתכן כדי לתפוס מקום בתור. ניתן לראות גם כיצד התובע נזכר לפתע כי שכח מוצר מסוים, פונה לאחור לאוספו, תוך שרגליו נתקלות בסל הנטוש, והוא מאבד את שיווי משקלו, ומוטח בעוצמה בקרקע.

לקוחות שהיו במקום נחלצו לעזרתו, והוא פונה במהירות לבית החולים 'פוריה', שם אובחן כמי שסובל משבר בירך ימין. האיש אושפז ושוחרר ביום שלמחרת. כעבור שלושה ימים עבר ניתוח בבית החולים 'שיבא תל השומר' ואושפז למשך כשבועיים במחלקה האורתופדית. על פי התביעה, לאחר שחרורו מהמחלקה האורתופדית, עבר התובע למחלקה גריאטרית שיקומית, שם היה מאושפז כחודש לצורך שיקום. לאחר מכן, המשיך את תהליך השיקום במסגרת קהילתית בקופת החולים. נזכיר כי מדובר באדם בן 77!

באי כוחו טוענים כי מאז התאונה וחרף הטיפולים הרפואיים-שיקומיים שעבר, הוא סובל מכאבים עזים במפרק הירך ברגל ימין וממגבלות משמעותיות בטווח התנועה. כמו כן, הוא סובל מכאבים ברגל שמאל בשל העברת עומסים אליה, וכן מתרדמת לאורך רגל ימין בעת ישיבה ממושכת. מאז התאונה הוא גם מתקשה בעלייה ובירידה במדרגות ובהליכה למרחקים, ונעזר במקל הליכה לסירוגין. לכתב התביעה צורפה חוות דעת רפואית של אורתופד מומחה שקבע, כי לתובע נותרה נכות צמיתה משוקללת בשיעור של 24 אחוז. עורכי דינו אומרים כי עד התאונה היה התובע אדם עצמאי לחלוטין שאף עבד למחייתו כקבלן שיפוצים וניהל חיים רגילים. התאונה, כך נטען, שינתה את חייו ללא היכר, ומאדם שמח ומלא חיים הוא הפך לאדם כאוב ומוגבל. עוד נטען, כי בעקבות הקושי התפקודי, נאלץ התובע להפסיק את עבודתו.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *