הממשלה תאשר: הקמת ועדת חקירת למכירת הצוללות

ועדת החקירה לצוללות תובא לאישור הממשלה. המהלך יתרחש לאחר חתימה על ההסכם עם הגרמנים, שצפויה להתקיים באמצע השבוע הקרוב

ראשי הקואליציה סער, לפיד, בנט וגנץ סיכמו כי ועדת החקירה לצוללות תובא לאישור הממשלה. המהלך יתרחש לאחר חתימה על ההסכם עם הגרמנים, שצפויה להתקיים באמצע השבוע הקרוב.

על פי הדיווח של עמית סגל, כל המעורבים רצו להמתין להשלמת העסקה עם הגרמנים כדי לוודא שעסקת הצוללות לא תיפגע ותסב נזק ביטחוני. לאחר שתושלם העסקה בימים הקרובים, ניתן האור הירוק על ידי ראשי המפלגות לקדם את המהלך.

התנועה לאיכות השלטון והפורום הביטחוני מברכים על הפרסום לפיו תוקם ועדת החקירה הממלכתית לחקר פרשת הצוללות וכלי השיט: ״הרגע לו חיכינו מתקרב; לא נוריד את הרגל מהגז עד שההצעה תעבור בממשלה״.

מהתנועה לאיכות השלטון נמסר: ״אחרי 3 שנים של קידום המאבק הציבורי בנושא – באמצעות בג״ץ, מחאה וסבב פגישות עם השרים – הרגע לו חיכינו מתממש ובא. אנו מברכים על ההסכמות לקדם את ועדת החקירה, שתחקור את פרשת השחיתות הביטחונית החמורה בתולדות המדינה. פרשה שפגעה עמוקות בביטחון הלאומי ובקודש הקודשים של המדינה.

״מחאת האלופים תתקיים מחר בערב במרכז שוסטר כמתוכנן- לא נוריד את הרגל מהגז עד שההצעה תעבור בממשלה, הוועדה תוקם ונוכל לשוב לישון בשקט.

״מנדט ועדת החקירה חייב לכלול את כל שמונה פרשות המשנה – ובהן פרשת אישור מכירת צוללות מתקדמות למצרים מאחורי גבה של מערכת הביטחון, כמו אישור קניית צוללות נוספות וספינות מגן כאשר ברקע להחלטות אלה מרחפת עננה כבדה של ניגודי עניינים. זה הזמן לסלק את עננת השחיתות הרובצת מעל קודש הקודשים של הביטחון הלאומי של מדינת ישראל".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *