המקובל הגר"ד בצרי ערך תיקון ופרץ בבכי עם משפחת קליינרמן. צפו

הוריו של הנער מויישי קליינרמן שנעדר מלפני ארבעה חודשים לאחר ששבת במירון, והוריו של משה אליעזר אילוביץ שנעדר לפני למעלה משלוש שנים במירון הגיעו להתברך במעונו של המקובל הגה"צ הרב דוד בצרי ראש ישיבת השלום והעלו בפניו את צערם הגדול על בניהם האבודים. צפו

הוריו של הנער מויישי קליינרמן שנעדר מלפני ארבעה חודשים לאחר ששבת במירון, והוריו של משה אליעזר אילוביץ שנעדר לפני למעלה משלוש שנים במירון הגיעו להתברך במעונו של המקובל הגה"צ הרב דוד בצרי ראש ישיבת השלום והעלו בפניו את צערם הגדול על בניהם האבודים.

הגר"ד בצרי ערך תיקון מיוחד בהשתתפות בנו המקובל הגאון הרב יצחק בצרי והמשפחות כשהם מלווים במקורבם של גדולי ישראל הרב יהודה חזן.

במשך כשעה ישבו ההורים יחד עם המקובל וקראו את התיקון בבבכיות נוראות. לאחמ"כ העניק הגר"ד קמיע מיוחד להורים המודאגים ובירכם שיזכו לישועה במהרה.
יצויין כי מדובר בתיקון מיוחד שנעשה מספר פעמים על הנעדרים וראו ישועה בכך.

בתוך כך לאחר ביקור משפחת קליינרמן, גם משפחת אילוביץ ביקרו במעונו של הרב הראשי לישראל הגר"ד לאו שבירכם וחיזקם במצבם הנורא.

המשפחות הודו לרב הראשי על מסירות נפשו הן בדאגה ובאכפתיות מול כל הגורמים בחיפושים אחר בנם והן בתפילות שעורך למציאתם של הנעדרים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *