המשבר ביחסים מעמיק? משלחת בכירי חמאס נחתה ברוסיה לביקור רשמי

הכל החל כשששר החוץ הרוסי לברוב השווה בין נשיא אוקראינה זלנסקי לנאצי. בישראל דרשו מרוסיה להתנצל על האמירה וברוסיה החליטו לתקוף את ישראל

ערוץ "אל-מיאדין" הלבנוני דיווח כי משלחת של בכירי חמאס, בראשות מוסא אבו מרזוק הגיעה למוסקבה לפגישה עם נציגי משרד החוץ. הפגישה תעסוק ב"תוקפנות הישראלית באתרים הקדושים בירושלים" וביחסים בין שני הצדדים.

מטיף מסגד אל-אקצא, שייח איקרימה סברי: "הכיבוש מבקש לחפות על כישלונו ברמדאן מחר, ואנו מזהירים מפני התוכניות שהוא שוזר בימים אלה כדי לספק את המתנחלים. הכיבוש הוא זה הנושא באחריות מלאה להשלכות, גם אם במחיר של מלחמה".

כזכור אתמול הכל החל כשששר החוץ הרוסי לברוב השווה בין נשיא אוקראינה זלנסקי לנאצי. בישראל דרשו מרוסיה להתנצל על האמירה וברוסיה החליטו לתקוף את ישראל וטענו כי ישראל תומכת במשטר הניאו נאצי באוקראינה.

בהודעה שיצאה מטעם משרד החוץ הרוסי נאמר: "ראינו את הצהרות האנטי-היסטוריות של שר החוץ הישראלי לפיד, המסבירות את תמיכת הממשלה הישראלית במשטר הניאו-נאצי בקייב. מלבד הרוסופוביה והמלחמה בכל דבר רוסי, באוקראינה קיימת הצורה הקיצונית ביותר של אנטישמיות ולפיד תומך בה".

בתוך כך, גם היום נמשכת הלחימה הכבדה בסביבת מפעל אזובסטל במריופול. ראש העירייה הודיע בשעות הצוהריים כי אבד הקשר עם הכוחות הלוחמים בתוך המפעל – מה שאולי יכול ללמד על פגיעה קשה בנצורים. בקרמלין הודיעו גם היום כי אינם מתכוונים להסתער על המפעל, אך הם פועלים למנוע מכוחות אוקראיניים להתקרב לאזור.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *