"הסירו ידכם מהכותל": בשס ויהדות התורה זועמים על פגישת הרפורמיות עם מזכיר הממשלה

נשות הכותל בירכו על התקדמות המתווה, בשס ובדגל זועמים

נשות הכותל הרפורמיות נפגשו היום עם מזכיר הממשלה שלום שלמה, ודנו על קידום מתווה הכותל.

נשות הכותל יצאו מרוצות מהפגישה שהתקדמה ומסרו, "אנחנו מודות למזכיר הממשלה על הפגישה החשובה, שמעידה על רצונה וכוונתה של הממשלה לקדם את מתווה הכותל ולהביא לשינוי ההיסטורי בכותל.
יצאנו אופטימיות מהפגישה. "

בהודעת הנשים נכתב, "זו שעה היסטורית עבור ממשלת ישראל ליישם את מתווה הכותל ולהביא לשלום במקום ואנו תקווה כי ממשלת ישראל אכן תפעל בהקדם האפשרי ליישומו המלא של המתווה. "

לדבריהן, "נשות הכותל ימשיכו להיאבק על יישומו המלא של מתווה הכותל ועד ליישומו המלא נמשיך להתפלל כדרכנו בעזרת הנשים בכותל המערבי ולהשמיע במקום קול נשי."

סיעת ש״ס מסרה בתגובה לפגישת מזכיר הממשלה עם הרפורמים בנושא מתווה הכותל: "הכותל המערבי הוא קו אדום וכל פגיעה בו תרעיד את אמות הסיפים ותוציא המוני יהודים להגן עליו. אנחנו מתריעים בפני ממשלת בנט-קריב: הסירו ידיכם מהכותל הקדוש! אל תגרמו לקרע נורא בעם! לא נשתוק על כך".

יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני מסר בתגובה לפגישה של מזכיר הממשלה עם הרפורמים והקונסרבטיבים: "מזכיר הממשלה שלום שלמה עושה דברו של נפתלי בנט, שניהם פוגעים ללא הפסקה בכל הנושאים היהודיים של מדינת ישראל. פגישתו של שלמה עם הרפורמים והקונסרבטיבים שנועצים סכין בתורה הקדושה לא מפתיעה אותי, 'זה דרכו כסל למו' מאז ומתמיד בתפקידיו השונים, הגלויים והנסתרים, שמתאים כאמור למפעילו נפתלי בנט." .

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *