הפך לאיש פוליטי? הרמטכ"ל כוכבי ברמיזה שנויה במחלוקת נגד בחורי ישיבות

‏הרמטכ״ל אביב כוכבי הצליח היום לספר מעט על כוונותיו הפוליטיות כשהתבטא באופן חד משמעי נגד אלה שאינם משרתים בצה"ל, ככל הנראה בדגש על בחורי הישיבות בישראל

 

האם הרמטכ"ל אביב כוכבי מכין את עצמו לקראת היציאה מצה"ל והמעבר הכמעט אוטומטי למגרש הפוליטי? אם לשפוט על פי ההתבטאות שלו הערב, כנראה שהתשובה תהיה חדה וברורה.

תפקיד הרמטכ"ל, הוא מהחשובים שיש במדינת ישראל, ולו יכולת השפעה יוצאת דופן. קודמיו של כוכבי בתפקיד עשו את הדרך המהירה ומיד אחרי תקופת הצינון שמגיעה לאחר הפרישה מצה"ל, הגיעו לפוליטיקה הארצית. אפשר לראות זאת במפלגת הרמטכ"לים שהתפרקה 'כחול לבן' בה כיהנו שלושה גנץ, אשכנזי ויעלון, ואילו אייזנקוט הרמכ"ל היוצא, עושה את דרכו לפוליטיקה בימים אלה.

‏הרמטכ״ל אביב כוכבי הצליח היום לספר מעט על כוונותיו הפוליטיות כשהתבטא באופן חד משמעי נגד אלה שאינם משרתים בצה"ל, ככל הנראה בדגש על בחורי הישיבות בישראל, ״נכון יהיה שכל אזרחי המדינה, כולם, ישרתו בצה"ל או לפחות בשירות לאומי חלופי. לא מתקבל על הדעת שחיילי צה"ל יישאו לבד בנטל בזמן שרבים אחרים חופשיים מחובות" אמר כוכבי.

הרמטכ"ל לא הסתפק והוסיף "לא ייתכן שחיילי צה"ל מסכנים את חייהם בזמן שאחרים מטפחים את חייהם״ כשקל לנחש למי הוא מתכוון.

בכירים במערכת הפוליטית החלו להתבטאות הערב בעניין דבריו של הרמטכ"ל ראשון להסכים איתו הוא כמובן אביגדול ליברמן, יו"ר ישראל ביתנו כתב בחשבון הטוויטר שלו "מסכים עם הרמטכ"ל בכל מילה. לא מתקבל על הדעת, שחיילי צה"ל יישאו לבד בנטל בזמן שרבים אחרים חופשיים מחובות. לא ייתכן שחיילי צה"ל מסכנים את חייהם בזמן שאחרים מטפחים את חייהם".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *