הפרשנים הבכירים עוקצים את בנט ומיכאלי: אהבת התורה מול 53 מיליארד של מנסור עבאס

דקות לפני כניסת השבת צייץ נפתלי בנט בטוויטר: ״התוכנית להזניק את קיצבאות תלמידי ישיבות ואברכים היא שגיאה כלכלית ומוסרית קשה שתפגע בצעירים חרדים, ביחס הציבור לתורה, ובעתיד מדינת ישראל״. בתגובה הפרשנים הבכירים עקצו את בנט.

דקות לפני כניסת השבת צייץ נפתלי בנט בטוויטר: ״התוכנית להזניק את קיצבאות תלמידי ישיבות ואברכים היא שגיאה כלכלית ומוסרית קשה שתפגע בצעירים חרדים, ביחס הציבור לתורה, ובעתיד מדינת ישראל״. בתגובה הפרשנים הבכירים עקצו את בנט.

יקי אדמקר צייץ: ‏הטענה שהקצבאות המוגדלות לאברכים יעודדו עוד צעירים לא לצאת לעבוד או ללמוד מקצוע היא כל כך מצחיקה ובעיקר מלמדת על בורות וחוסר הכרה את המגזר. לא מכיר אברך אחד (!) שלומד או ילמד מבוקר ועד ערב עבור 700-134 שקלים. קחו להם הכל והם ימשיכו ללמוד

יוסי אליטוב הגיב: ‏נפתלי בנט הליצן קנה את השלטון בהזרמת מיליארדים רבים למגזר שחלקו מבקש להשמיד את כולנו. את הרשימות קבע מנסור עבאס ולא פקידי האוצר. וכשהמיליארדים זרמו ליעדים של עבאס, כל פיד שמאל רקד הורה סביב הליצן ונשק לראשו בהערצה עיוורת וחולנית. שנאת הדת, חזקה יותר מכל שנאה.

אבי רבינא: ‏מודה שבשלב מסוים ריחמתי על בנט, שבקושי השלים שנה כראש ממשלה ונזרק כשכל חבריו מפנים לו גב. עד השרשור הזה דקה לפני שבת. החוצפן שתק כשזועבי סחטה מיליונים. כשאיווט הסית נגד חרדים. כשניצן רצה להכניס חמץ לבתי החולים. כשמנסור קיבל מיליארדים. אבל החרדים קיבלו מיליארד וחצי? אוי אוי אוי.

גם הסוקר הבכיר שלמה פילבר תקף: ‏כל מי שחושב שהגדלת הקיצבה לאברכים משפיעה על המוטיבציה לא לצאת לעבוד (למרות שרובם לומדים עד גיל 30-28 ואז יוצאים לשוק העבודה). בואו נעשה ניסוי הפוך – מי מכם (המבקרים אותם) מוכן להפסיק לעבוד ולשבת ללמוד 10 שעות ביום תמורת 1400 ש״ח בחודש מלגה מהמדינה (במקום 700 ש״ח שמקבלים כיום)?

הפרשן ישראל כהן כתב: בשונה משנים עברו, אני חש הפעם שהציבור המסורתי הרחב מבין יותר מאי פעם את חשיבות התמיכה בלומדי התורה. מלבד קומץ שונאי יהדות בשמאל הקיצוני הרי שרוב הציבור קלט שעדיף לתת תקציבים לסיירת היהודית של עם ישראל מאשר מליארדים לתומכי טרור שרק מבקשים לחסל את מדינת ישראל .
חבל שאין לנו סקיצה מטורי הדעה שהיו נכתבים אם לפיד היה משיג 61 בצירוף בל"ד כפי שתכנן, פספסנו טורים של ברנע, שטרסלר, ודרוקר על הצורך הקיומי להעניק למפלגות הערביות מליארדים למען היציבות השלטונית. במקום זה אני קורא הבוקר זעקות שבר על תקציב לישיבות ו"חשש כבד" ממינוי דרעי לשר האוצר.

תראו מי שמדבר. ההוא שהיה מוכן לשלם עשרות מיליארדים רק כדי שהחרדים יסכימו לירוק לכיוון שלו. לחוצפה ולעזות מצח האלו אין קונים בעם ישראל. לך, בנט, לך.

ח״כ אוריאל בוסו לגלג על החליפי לשעבר: ״‏שמישהו יסביר לבנט שבסה״כ מחזירים לאזרחים ולאברכים את הכסף שהוא עשק מהם לשיפוץ הפזרני של הבית הפרטי ברעננה״.

ח״כ יעקב אשר ב׳רדיו 103׳: ״אני לא זוכר שדיברתם כל כך הרבה על ה-53 מיליארד שקל שמנסור עבאס דרש ובצדק לטובת הציבור שלו, מטריד מאוד שכשמדובר על אחים יהודים אתם קופצים על איזה תקציב אומלל שנשחק בשנים האחרונות. גם אם יש לנו מחלוקות אידיאולוגיות – אנחנו אחים״.

אחרי בנט ההסתה נמשכה, מירב מיכאלי צייצה בטוויטר: ״‏הצעד הראשון של הממשלה שלנו היה להעלות את דמי המחיה של החיילות והחיילים ב-50%. הצעד הראשון של ממשלת נתניהו הוא להכפיל את קצבאות האברכים ב-100%. כל ממשלה וסדר העדיפויות שלה״.

קובי בורנשטיין הגיב: מיכאלי משקרת (תעשו פרצוף מופתע). בהסכם הקואליציוני שלה היא סיכמה על מלא דברים שמיטיבים עם קבוצות אוכלוסיה קטנות, כמו למשל היוון קרקעות לקיבוצים, צעד ששווה להם מיליארדים. חברי הקיבוצים מונים פחות מרבע ממה שמונים החרדים. ‏אגב, העלאת שכר החיילים לא היה חלק מההסכם של מיכאלי.

אברהם גרינצייג: ‏שוב שנאת החרדים עולה ופורחת ומשגשגת בתקשורת. הזהרתי מראש שהיא הוצנעה בעיקר בגלל איזו תקווה דמיונית שהמפלגות החרדיות תלכנה עם השמאל. ברגע שהתקווה הזו התמוססה, שונאי החרדים חוזרים להסית בכל הכוח.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. סמולנים שתחנקו אמן 53 מיליארדים למחבלים נתתם וחייכתם

    לא ראינו בקורת איזה עקימת אף כלום ורק הגרושים לחרדים מוציאים לכם העיניים???

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב