השר דיבר בחוצפה לאדמו"רים: "רבים בחברה החרדית מחזיקים טלפון לא כשר, אתם רוצים לטמון את הראש בחול"

אדמו"רים, ראשי ישיבות ורבנים בכירים מהמגזר החרדי, נפגשו היום לפגישה נדירה עם שר התקשורת יועז הנדל. השר דיבר בחוצפה לרבנים

אדמו"רים, ראשי ישיבות ורבנים בכירים מהמגזר החרדי, נפגשו היום לפגישה נדירה עם שר התקשורת יועז הנדל. השר דיבר בחוצפה לרבנים ואמר: "מה שאנחנו עושים, לא משנה איך יציירו את זה בתקשורת, זה לא נגד היהדות והחברה החרדית, זה בעדה".

בפגישה היום השתתפו האדמו"ר מוויזניץ, מבכירי האדמו"רים החרדים בישראל; הרב ראובן אלבז, חבר מועצת חכמי התורה של ש"ס; הרב אליעזר יהודה פינקל, ראש הישיבה הגדולה מיר בירושלים, והרב משה צדקה, ראש ישיבת פורת יוסף.


"אני רוצה שיהיה לכם טוב", הוא המשיך. "אני דואג לכל אזרח ישראלי, בין אם הוא מהעדה החרדית, ובין אם הוא מצביע ש"ס או אגודה, על אף שהוא לא קשור אליי פוליטית. למה? כי הוא אזרח ישראלי והוא אח שלי ואני דואג לו. עם ישראל ערב זה לזה, וגם אצלנו יש לא פחות מהחברה החרדית".

עוד אמר שר התקשורת בפגישה: "רבים בחברה החרדית מחזיקים טלפון לא כשר, אתם רוצים לטמון את הראש בחול?" הנדל אמר בפני הרבנים כי הוא מכבד אותם ומרגיש נוח לשבת איתם ולומר: "אני דואג לילדיי כמו שאתם דואגים לילדיכם, בדיוק באותה המידה. אנחנו צריכים להסתכל על הפרטים, ובסוף הוויכוח האמיתי שנמצא על השולחן הוא איך מתייחסים למדינת ישראל ואם מדינת ישראל יכולה להסדיר את מה שקורה במרחבה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *