"התגלה הפרצוף האמיתי של 'פעילי השלום' – תוקפי חיילים"

אלו אנשים שמסכנים את האזור, ומטרתם לעורר פה אנרכיה ותסיסה, ולעודד טרור, לא העצים מענינים אותם, הם חיים מסכסוכים ולכן הם לא צריכים להיות כאן בשטח", אומר דגן.

מאות פעילי שמאל קיצוני ואנרכיסטים יחד עם למעלה מ-100 פלסטינים. תחת טענה של שתילת עצים, קיימו מפגן מחאה באדמות הכפר בורין סמוך לגבעת רונן בשומרון. האנרכיסטים התקרבו לשכונת גבעת רונן, ככל הנראה על מנת להתגרות בתושבים. כוחות הביטון וחיילי צה"ל מנעו את התקדמותם לעבר היישוב, ובמקום נרשמו עימותים בין פעילי השמאל הקיצוני לחיילי צה"ל. אחד מפעילי השמאל הקיצוני הכה חייל בפניו ונעצר.

ראש מועצת שומרון, יוסי דגן מגיב לתקיפת החיילים בידי פעילי שמאל בגבעת רונן. דגן קרא להרחיק את האנרכיסטים מהאזור "יצא המרצע מן השק, התגלה הפרצוף האמיתי של 'פעילי השלום', הם מגיעים כשרוממות השלום בגרונם, אבל בפועל מייצרים פרובוקציה ותוקפים חיילים באלימות. פעם אחר פעם מגיעים אנרכיסטים ופעילי שמאל קיצוני לשטח, מעוררים פרובוקציות ומתסיסים את האזור, מערכות הביטחון והאכיפה חיבים להרחיק אותם ולפעול כנגד בצורה נחושה. חלק הם פעילים זרים, וחלק לא קטן הם פעילי שמאל קיצוני ישראליים שלמרבה הבושה הם מגיעים בצורה אלימה ומייצרים אלימות בכדי להזיק ולפגוע במתיישבים וכוחות הביטחון, את הזרים יש לגרש מישראל ולמנוע כניסה לארץ מאנרכיסטים אלו.

אלו אנשים שמסכנים את האזור, ומטרתם לעורר פה אנרכיה ותסיסה, ולעודד טרור, לא העצים מענינים אותם, הם חיים מסכסוכים ולכן הם לא צריכים להיות כאן בשטח", אומר דגן.

מתושבי גבעת רונן – סנה יעקב נמסר: "כאשר הערבים ופעילי השמאל רואים שפרובוקציה שלהם נגמרת בצווי הריסה לבתים שלנו, זה נותן להם דלק להמשיך בהתססת השטח. אנו קוראים למשרד הביטחון ולממשלת ישראל להתעשת במהרה ולהוריד את חרב ההריסה מעל לצווארנו".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *