התפרעויות קשות במאה שערים במהלך איתור ומעצר שוהים בלתי חוקיים

המשטרה: קומץ מתושבי המקום הפרו את הסדר וקראו לשוטרים נאצים. תושבים: עשרות רימוני הלם. המשטרה איבדה שליטה

מהמשטרה נמסר כי במהלך פעילות שוטרי מחוז ירושלים בשכונת מאה שערים בירושלים בלילה האחרון (אור לשלישי) לאיתורם ומעצרם של שוהים בלתי חוקיים, החלה הפרת סדר אלימה תוך יידוי אבנים, קרשים, ברזלים, ביצים וחפצים נוספים לעבר הכוחות, תוך סיכון ממשי לשלומם, וקריאות "נאצים", "רוצחים" ועוד.

במשטרה מציינים כי מדובר בקומץ מתושבי המקום. בהודעת המשטרה נכתב "הלילה, במסגרת פעילות ממוקדת לאיתורם של שוהים בלתי חוקיים בשכונת מאה שערים בירושלים, הגיעו כוחות המשטרה מתחנת לב הבירה ויס"מ מחוז ירושלים למבנה ישיבה ברחוב חברת תהילים וברחוב הסמוך – חברת ש"ס. כבר בדרכם לעבר המבנה שנחשד כמקום הימצאות השב"חים, החלו קומץ תושבי המקום להפר את הסדר תוך קריאות גנאי לעבר השוטרים 'נאצים, תסתלקו מפה'.

"בהתקרבם אל מבנה הישיבה, החלו מתפרעים רבים להשליך לעברם כיסאות, שולחנות ובקבוקים שהכילו חומר נוזלי. כבר בשלב זה, נאלצו כוחות המשטרה להשתמש באמצעים שונים להשבת הסדר ולהדיפתם של המתפרעים, במטרה לאפשר לכוחות הנוספים לבצע את פעילות איתורם של השוהים הבלתי חוקיים במקום. הפרת הסדר האלימה שהתרחשה במקום כללה אבנים, ביצים, מוטות ברזל וחפצים נוספים שיודו לעבר השוטרים שנאלצו לעשות שימוש באמצעים לפיזור הפגנות כדי להדוף את אותם מתפרעים אלימים שסיכנו את חייהם ושלומם של השוטרים".

השוטרים סקרו את המבנה ואיתרו שישה שוהים בלתי חוקיים תושבי בית לחם וסביבתה, הם נעצרו והובלו מחוץ לשכונה. החשודים שנעצרו הועברו לחקירה בתחנת לב הבירה והיום (שלישי) יובאו בפני בית המשפט לדיון בעניינם. במשטרה מבהירים כי ימשיכו לפעול בנחישות לאיתורם של מפרי חוק ושוהים בלתי חוקיים בפרט, שמסכנים את ביטחונו של הציבור ושלומו. השב"חים מעורבים לא אחת במקרים פליליים ואף בפעילות חבלנית עוינת כפי שכבר הוכח לא מעט פעמים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *