"זו איוולת גדולה כלפי בעלזא": בנט תוקף את נתניהו על ההסכם של יהדות התורה

דגל התורה ואגודת ישראל, סיכמו לרוץ יחדיו גם הפעם, לאחר שנפתרה המחלוקת על לימודי הליבה. שלושה ימים נותרו עד סגירת הרשמית, החתימה בשעות הקרובות. כל זאת בלחץ של נתניהו, בנט תוקף

דגל התורה ואגודת ישראל, סיכמו לרוץ יחדיו גם הפעם, לאחר שנפתרה המחלוקת על לימודי הליבה. שלושה ימים נותרו עד סגירת הרשמית, החתימה בשעות הקרובות.

בוינט דווח כי הסיכום הושג בעקבות לחץ כבד שהפעיל ראש האופוזיציה בנימין נתניהו – ובמסגרתו התחייב כי אם ייבחר לראש ממשלה ישווה את תקציב המוסדות החרדיים שלא לומדים ליבה לזה של החינוך הממלכתי

ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט תקף את נתניהו וכתב: "העברת תקציבי עתק לבתי ספר שמסרבים ללמד אנגלית ומתמטיקה תיצור דור שלם של צעירים נטולי כישורי עבודה ופרנסה."

"זהו מהלך שמסכן את עתיד מדינת ישראל", אמר בנט וציין "שזה פשוט לא הוגן. "לא לצעירים החרדים שעסקנים גזרו עליהם בורות, ושייצאו לעולם לא מוכנים, נטולי יכולת לפרנס את עצמם ואת משפחתם. זה גם לא הוגן כלפי שאר אזרחי ישראל, שיצטרכו לשאת בנטל מסים הולך וגובר, כדי לאפשר את אורח החיים הזה. זו איוולת גדולה פי כמה בימים אלו, כאשר יש קבוצה חרדית משמעותית, חסידות בעלז, שמשמיעה קול אחר, חזק ורציני, שרוצה להעניק לילדיו את הכלים החיוניים הללו."

בנט הוסיף עוד כי "מטרתנו להקל על צעירים חרדים למצוא פרנסה מכובדת, תוך שמירה על זהותם הדתית. הדרך היא בהגברת לימודי מתמטיקה, אנגלית ומדעים, ולא בהפסקתם. כשדילים פוליטיים גוזרים חיי עוני וסבל על דור שלם – אני מצפה מהמנהיגים הפוליטיים למנוע את האסון ולא לעשות חישובים קטנים."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *