זינוק דרמטי במספר הנפטרים מאומיקרון בישראל: 40 מתים יום

על רקע השתיקה התקשורתית והניסיון למזער את עוצמת האומיקרון כדי להגן על בנט, במשרד הבריאות עדכנו בצהריים (יום שלישי) כי מספר המתים זינק ומתקרב ל-40 מתים ביממה

על רקע השתיקה התקשורתית והניסיון למזער את עוצמת האומיקרון כדי להגן על בנט, במשרד הבריאות עדכנו בצהריים (יום שלישי) כי מספר המתים זינק ומתקרבל-40 מתים ביממה.

במשרד אומרים כי רוב מוחלט של המתים נפטרו כתוצאה מהקורונה.

על פי הדיווח של נדב אייל בוינט, לפי משרד הבריאות, "מספר הנפטרים המתועד, כפי שמופיע בלוח הבקרה של משרד הבריאות (נתונים המבוססים על תעודות פטירה ועברו תיקוף 'בגלל' קורונה) הינו כ-20 ביום בימים האחרונים, אך בפועל ישנם בין 40-35 נפטרים בימים האחרונים, שלא עבור כולם הונפקו תעודות פטירה ולא התבצע תהליך התיקוף. מוערך כי 95% מהנפטרים נפטרו 'בגלל' קורונה".

משרד הבריאות מסר כי "אנחנו נמצאים בשיאו של הגל כאשר סבירות ההידבקות היא הגבוהה ביותר. על כן, מומלץ לאוכלוסיית הסיכון והמבוגרים להימנע ממגעים מיותרים עד שוך הגל, הצפוי בקרוב. נזכיר שבשבוע הבא צפוי שינוי במתווה הבידוד לילדים במסגרות החינוך – על מנת להחזירם לשגרה פדגוגית. מוערך כי הגברת המגעים במסגרת בתי הספר תגביר את התחלואה בקבוצות גיל אלה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *