חברה מעוטף עזה מיגנה בתוך זמן קצר את חדר המיון במרכז הרפואי שערי צדק

החברה שיושבת בקיבוץ כרמיה, פיתחה שיטה חדשה ומהירה למיגון חדרים ללא צורך בהיתרי בנייה ובזמן עבודה ממושך

אורטק מערכות מיגון השלימה עבודות מיגון בחדר המיון של המרכז רפואי שערי צדק בירושלים. היא עשתה זאת באמצעות שיטה פורצת דרך שפיתחה. שיטה שמאפשרת למגן חדרים קיימים לחירום במקום בו לא ניתן לבנות ממ"ד מבלי לשנות את המבנה.

במסגרת העבודות הוקם קיר באורך 30 מטרים ותקרה בת 17 מטרים בשטח של כ־200 מ"ר, ומוגן באמצעות לוחות כפולים בשל דרישות המיגון של המרכז הרפואי ומערכת הביטחון. מנהל הפרויקטים בשערי צדק, אסף קפאח, אמר: "אנו מרחיבים כל העת את שטחי המיגון בשערי צדק במטרה לתת מענה רחב ככל שניתן למטופלים ולאפשר את המשך הפעילות בכל מצב. הפתרון המיגוני של חברת אורטק סייע לנו להתקין מיגון תקני במהירות כמענה לצרכי בית הרפואה".

רן נאור מנכ"ל אורטק, אמר: "פתרון המיגון של אורטק למיגון חדרים קיימים מאושר על־ידי פיקוד העורף ומאפשר למגן חדרים קיימים במהירות בתוך ימים בודדים. תהליך המיגון כולל חיפוי ועיגון של קירות החדר בפאנלים ייחודיים מחומרים מרוכבים בעובי של 8 מ"מ בלבד, החלפת הפתחים הקיימים בדלתות ובחלונות ממוגנים תקניים והעתקה מהירה של תשתיות החשמל, התקשורת ומיזוג האוויר. המיגון שמבוצע בפנים החדר בלבד לא דורש היתרים. בזכות פתרון המיגון שלנו יכלנו לתת מענה מהיר ובתוך מספר שבועות השלמנו את העבודות בשערי צדק לטובת הצוות והמטופלים".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *