חולה ההגה מאום אל פחם נתפס בפעם התשיעית נוהג ללא רישיון

שוטרי משטרת התנועה עצרו נהג בן 43 כשהוא נוהג ברכב על־אף שמעולם לא למד נהיגה ועל־אף שבחמש הפעמים הקודמות בהן נתפס, נהג על־אף פסילה של בית המשפט

בפעילות שוטרי משטרת התנועה במחוז צפון נעצר תושב אום אל פאחם שנתפס נוהג ללא רישיון נהיגה בפעם התשיעית כאשר בחמש מהפעמים נתפס נוהג תחת פסילת בית משפט.

השוטרים שחשדו במי שנוהג באחד הרכבים עצרו אותו לבדיקה שבמהלכה התברר שנהג הרכב בן ה־43, לא הוציא רשיון נהיגה מעולם וכי זאת הפעם התשיעית בה נתפס נוהג ללא רשיון. עוד עולה כי בחמישה מהפעמים בהן נתפס, היה החשוד תחת פסילת בית משפט. בניסיון להסביר את עצמו אמר הנהג לשוטרים כי הוא "חולה הגה" וכי "לא משנה מה יהיה, אמשיך לנהוג".

בשל חומרת מעשיו ועברו התעבורתי, החשוד נעצר, הובא בפני שופט והוגשו נגדו כתב אישום בהליך מהיר ובקשה למעצרו. הרכב בו נסע נתפס ולאחר שימוע הושבת למשך שלושים ימים. פקד גדי פינגרוט, ראש מדור תאונות דרכים במרחב העמקים, אמר: "מדובר במעצר חשוב ומשמעותי של נהג לא נורמטיבי שנתפס פעם אחר פעם כשהוא דורס ברגל גסה את החוק ואת ההחלטות השיפוטיות של בית המשפט. מדובר בלא פחות מאשר 'פצצה מתקתקת' שמהווה איום וסיכון ממשי כלפי ציבור משתמשי הדרך".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *