ח"כ כלפון לעמית סגל אחרי ההדחה: "אני בהלם, לא מבין למה, הופתעתי ונפגעתי". צפו

ח"כ שהודח מימינה יום טוב כלפון בראיון לעמית סגל על נפתלי בנט שבחר כך באופן משפיל להדיח אותו מהמפלגה ומהכנסת כח"כ נורבגי, והאם הוא יודע מה הסיבות והמניעים לכך שהעדיף את מתן כהנא במקומו. צפו

ח"כ לשעבר שהודח מימינה יום טוב כלפון בראיון לעמית סגל על נפתלי בנט שבחר כך באופן משפיל להדיח אותו והאם הוא יודע מה הסיבות והמניעים לכך שהעדיף את מתן כהנא במקומו.

"לא ציפיתי לזה, נכנסתי לכנסת לפני כמעט שנה", אמר כלפון בריאיון. "באתי לתת את כל כולי למשימה אבל זה נעצר לצערנו. הופתעתי בשיחה עם רה"מ בנט, כי יש לנו הרבה פגישות אחרות שגרתיות. הוא אמר לי שאני עוזב ושמתן כהנא צריך לחזור לכנסת כדי לייצב את הקואליציה, ולכן אני אוטומטית יוצא כי אני אחרון ברשימה".

"הייתי בהלם. ניסיתי להבין מאיפה זה בא. ניסיתי לבדוק האם יש סיבה אחרת שאיני יודע עליה", אמר. "הוא אמר לי שלא, ושלפי מפת המודיעין אני האחרון שיכול להיות מועמד לעריקה. אני הולך יחד עם בנט הרבה שנים. ואני מאמין בערכים של חברות ודרך משותפת. עד היום כל העניין הזה לא ברור לי, אבל נפגעתי. אי אפשר שלא".

"הוא אמר שהדבר הזה לא מכוון אליי אישית", הוסיף כלפון. "אני משתדל שלא להפוך את הדברים לאישיים, זו הרעה הכי גדולה של הפוליטיקה הישראלית. אני הבאתי איתי מגזר שהביא לא מעט קולות, העולים מצרפת. אם נפתלי בנט היום ראש ממשלה, זה בין היתר בזכות העבודה שלי ובזכות המצביעים שאני הבאתי. אם אני יוצא זה אומר שאוכלוסייה שלמה מאבדת את הנציג שלה".

עוד אמר כלפון: "אני מחוץ לכנסת בעיקר בגלל עידית סילמן. היא הלכה איתנו כברת דרך, החליטה על סמך נימוקים שעד היום אני לא מבין, כי החמץ זה עניין של לפני שנתיים. דבר לא השתנה. חבל, כי יש פה מדינה לנהל, ויש לנו את עם ישראל לעבוד בשבילו ודי לחשוב רק על עצמונו ולפעול לטובת העם".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *