טראמפ קילל את נתניהו וזעם: "מאז שבירך את ביידן לא דיברתי איתו"

הנשיא האמריקני לשעבר דונלד טראמפ תוקף ומקלל בחריפות את ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, בריאיון שהעניק לעיתונאי ברק רביד "בספר השלום של טראמפ".

הנשיא האמריקני לשעבר דונלד טראמפ תוקף ומקלל בחריפות את ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, בריאיון שהעניק לעיתונאי ברק רביד "בספר השלום של טראמפ".

מה שהביא את טראמפ לקלל את נתניהו היה זה הברכה שפרסם נתניהו אחרי שהתברר שהבחירות הוכרעו וביידן יכהן כנשיא ארה"ב. "לא היה אף אחד שעשה יותר עבור נתניהו ממני", הוא מזכיר. "הגולן היה ביג דיל. עשיתי את זה לפני הבחירות – וזה עזר לנתניהו הרבה. אם לא זה הוא היה מפסיד את הבחירות. והאדם הראשון שרץ לברך את ביידן היה נתניהו. לא רק שהוא בירך אותו – הוא בירך אותו בסרטון מוקלט. זאת טעות נוראית. לא דיברתי איתו מאז, ואז הוסיף קללה שאין המקום לפורטה.

טראמפ המשיך ותקף את ביבי ידידו הגדול משכבר השנים: "אני הייתי מאוכזב מביבי ברמה האישית", הוא אמר, "אני אהבתי את ביבי ואני עדיין אוהב את ביבי. אבל אני גם אוהב נאמנות. האדם הראשון שבירך את ביידן היה ביבי. לא רק שהוא בירך אותו – הוא עשה את זה בסרטון מוקלט. הוא היה יכול לשבת בשקט".

על אירן, אמר טראמפ: "אני זוכר את ביבי נתניהו מגיע לארצות הברית ומתחנן לאובמה לא לעשות את העסקה עם אירן". לדבריו, "כל מה שנתניהו קיבל מביידן זה ההסכם עם אירן. זה כל מה שהוא קיבל ממנו. אני לא מבין איך יהודים יכולים להצביע לביידן או לאובמה עם מה שנעשה להם עם הסכם הגרעין… אם אני לא הייתי מגיע, אני חושב שישראל הייתה מושמדת".

"אף נשיא לא עשה למען ישראל את מה שאני עשיתי, אפילו לא קרוב", אמר טראמפ. "בישראל אני האדם הכי פופולרי כי הם מבינים. אני לא מתמודד בבחירות בישראל אז זה לא משנה, אבל אני שומע שאחוזי הפופולריות שלי בישראל מעיפים את הגג".

יש לציין כי בספרו של ברק רביד מודה העיתונאי הישראלי כי כמה חודשים לאחר פגישתו עם טראמפ, הוא ריכך את הדברים בעיקר לגבי הכעס שלו על נתניהו.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *