יו"ר המועצה האזורית בנימין ישראל גנץ מונה לכהן כיו"ר מועצת יש"ע

גנץ שמחליף את שלמה נאמן שהיה עד לא מכבר ראש מועצת גוש עציון, אומר: "בתקופה הזו ניצבת ההתיישבות ביו"ש בשעה גורלית שתשפיע עליה ועל ישראל כולה"

מועצת יש"ע הודיעה אמש (אור לרביעי) על מינויו של ראש המועצה האזורית בנימין, ישראל גנץ, ליושב ראש הבא של מועצת יש"ע, לאחר שראשי הרשויות ביהודה ושומרון בחרו בו לעמוד בראשות המועצה. הוא מחליף את קודמו בתפקיד, שלמה נאמן שכיהן עד לא מכבר בתפקיד ראש המועצה האזורית גוש עציון.

גנץ החל באחרונה קדנציה שניה בראשות המועצה האזורית בנימין. הוא נבחר בראשונה בשנת 2018, והמשיך לקדנציה נוספת לפני מספר חודשים אחרי הבחירות האחרונות. הוא בעל קשרים קרובים עם ראש הממשלה נתניהו, עם נשיא המדינה הרצוג ועם שרים בכירים בממשלה מכל המפלגות.

יו"ר מועצת יש"ע היוצא, שלמה נאמן, בירך על המינוי, ואמר: "אני מאחל לו הצלחה רבה. ישראל גנץ איש חזון ואיש עבודה גם יחד שמקדם סוגיות הקשורות למעמדה ולפיתוחה של ההתיישבות. יחד הובלנו בשנים האחרונות את מהפכת תשתיות הכבישים ביו"ש שנמצאת כיום בעיצומה. הוא שותף ומוביל יחד עם חברינו ראשי הרשויות ביו"ש מהלכים אידיאולוגיים ובראשם המאבק על שטחים פתוחים. בטוחני שישראל גנץ יוביל בהצלחה את המשך הפיתוח של ההתיישבות ביהודה, שומרון ובקעת הירדן".

גנץ עצמו אמר: "בתקופה הזו ניצבת ההתיישבות ביהודה ושומרון בצומת דרמטי וגורלי שישפיע עליה ועל ישראל כולה. ניצבים בפנינו אתגרים ענקיים כדי לשמור על ליבה של ישראל. העמקת האחיזה שלנו באזור תבטיח את בטחונה וחיזוקה של הארץ". עוד אמר גנץ: "כאן נמצאות עתודות הבנייה של ישראל ואנחנו צריכים לעבוד קשה כדי לפתח תשתיות ומקומות תעסוקה ומסחר. להתיישבות יכולה וצריכה להיות תרומה מכרעת לכלכלת המדינה ולחוסנה. יחד עם חבריי ראשי הרשויות נעבוד קשה ובכוחות משותפים ובע"ה נצליח".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *