כל מה שחשוב לדעת על פינוי דירות נפטרים

 

מלבד הצער הרב שיש בפטירה של אדם, הפטירה עצמה מלווה באתגרים טכניים שונים שצריך להתמודד איתם. אחד מהם הוא פינוי הדירה של הנפטר לצורך השכרתה או מכירתה. דירה של אדם שנפטר בגיל מבוגר בדרך כלל תהיה עמוסה בחפצים ובמסמכים, ולא משנה כמה הייתם קרובים לאותו אדם, עם רבים מהחפצים הללו כלל אין לכם היכרות. זו הסיבה שאנחנו ממליצים לכם לבצע פינוי דירות נפטרים בעזרת דרור פינויים.

פינוי דירות נפטרים – יתרונות הפינוי בעזרת אנשי מקצוע

השאלה הראשונה שעולה על פינוי דירות נפטרים היא למה לא לעשות את זה לבד. הסיבה הראשונה היא דווקא סיבה רגשית. לאור העובדה שאנחנו צריכים לבצע את הפינוי סמוך לפטירה, לא תמיד קל לנו מבחינה רגשית להיתקל בחפציו של הנפטר, דבר שמעורר בנו געגוע למי שהוא היה. לאור זאת, ההמלצה שלנו בחברת דרור פינויים היא לתת לאנשי מקצוע לעשות עבורכם את העבודה. מלבד העובדה שמבחינה רגשית הפינוי לא יעיק עליכם, יש לבחירה הזו גם כמה יתרונות מבחינה טכנית.

בנוסף, פינוי מקצועי ייקח הרבה פחות זמן. אם מעולם לא פיניתם דירה, כדאי לדעת שמדובר על עבודה סיזיפית ומורכבת, ובלי הידע המתאים היא יכולה לקחת לכם לא מעט זמן, מה גם שאתם עלולים לבצע כל מיני טעויות לאורך הפינוי.

פינוי דירה – מה כולל השירות

פינוי של דירה יכול להישמע כמו דבר פשוט, אולם כל מי שביצע פעם אחת בחייו פינוי כזה מבין עד כמה מדובר על עבודה מורכבת. השירות של דרור פינויים כולל כמה רכיבים שכדאי שתכירו.

  1. הערכת שווי: החלק הראשון של השירות שאתם מקבלים הוא הערכת שווי לפינוי הדירה. חלק מהעבודה של החברה היא לבדוק את השווי המוערך של הדירה, וכך תוכלו לקבל את פינוי הדירה בחינם. התנאי של פינוי כזה הוא שהחברה מקבלת את כל מה שיש בדירה, אולם זה מאפשר לכם לא לשלם על הפינוי ולקבל בסיומו דירה נקייה.
  2. חתימת הסכם: לאחר שביצענו את הערכת השווי לתכולת הדירה, נחתום אתכם על חוזה מסודר שמפרט את תנאי הפינוי. בחוזה ייכתב במפורש מה הזכויות שלנו ואתם מקבלים בתמורה לתכולת הדירה או לסכום המחיר ששילמתם עבור הפינוי . המטרה של החוזה היא למנוע אי הבנות מיותרות בין הצדדים.
  3. אריזה ופינוי: החלק המרכזי הוא כמובן הפינוי עצמו. הפינוי נעשה בצורה מסודרת כאשר בתור התחלה אנחנו אורזים את כל מה שהיה בדירה, מפרקים את הרהיטים ומורידים את תכולת הדירה לכלים שלנו. הניסיון הרב שיש לנו בפינוי דירות יאפשר לנו לבצע את החלק הזה בצורה מהירה יותר מאשר מצב שבו אתם הייתם מפנים את הדירה.
  4. ניקיון יסודי: החלק האחרון של השירות הוא ניקוי של הדירה. אחרי שנפנה מהדירה את כל מה שהיה בה, יש צורך לנקות אותה בצורה יסודית. המטרה של הניקוי היא לאפשר למי שאמור להיכנס לדירה, לגור בה בצורה נוחה. פינוי דירה הוא דבר שמלכלכך את הדירה, ואנחנו דואגים לפתור גם את הבעיה הזו.

לסיכום

פינוי דירות נפטרים יכול להיעשות בצורה מקצועית ויעילה אם רק מוצאים את אנשי המקצוע הנכונים. בפינוי הדירה יש כמה דברים שחשוב להקפיד עליהם, כאשר בראש ובראשונה אתם צריכים שיהיה לכם חוזה מסודר מול החברה שמבצעת את הפינוי. בנוסף, בדקו שהחברה גם מנקה את הדירה בסיום העבודה כיון שפינוי של דירה הוא דבר די מלכלך.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *