כרמלה עדיין לא הגיעה למרכז

הסופה שהבטיחה סערת גשמים אמיתית איכזבה את חובבי הגשם. בצפון ירדו כמות נכבדת של גשמים, אך במרכז נראתה השמש מגיחה מבין העננים

הסופה שהבטיחה סערת גשמים אמיתית איכזבה את חובבי הגשם. בצפון ירדו כמות נכבדת של גשמים, אך במרכז נראתה השמש מגיחה מבין העננים.

מהבוקר, גשם יורד מצפון הארץ ועד לצפון הנגב בהפוגות והרוחות מגיעות ל-60 קילומטרים בשעה. מאוחר יותר צפויות הרוחות להתחזק ולהגיע עד לכ-80 קמ"ש, עם משבי רוח עוצמתיים יותר.

במרכז כמעט ולא ירדו גשמים, אך הסופה צפויה להתחזק בשעות הקרובות. החזאית שרון וכסלר אמרה בראיון לרונן כץ בקול ברמה: "אנחנו לפני השיא, הדגש לא יהיה בהרי המרכז, הדרום והצפון, עיקר ה'כרמל' תורגש במישור החוף כשמדי פעם יהיו גלי רוח של 80-100 קמ"ש, בהמשך היום ירדו כמויות משמעותיות של משקעים ".

יום שלישי צפוי להיפתח בסערה, וביום רביעי תדעך המערכת החורפית ותורגש היחלשות הדרגתית. ביום חמישי ייתכן גשם קל.

והיו גם נזקים. צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני וביצעו החייאה על עובר אורח שנפצע קשה כתוצאה מקריסת עץ ברחוב רזיאל בנתניה.

יעקב כהן חובש איחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה מסר: "כשהגעתי לזירה העץ שקרס היה עדיין על עובר האורח שצעד על המדרכה ונפצע אנושות. הרמתי את העץ יחד עם צוות פיקוח עירוני וחובש נוסף שהגיע לזירה והתחלנו בביצוע החייאה בגשם השוטף".

אבי עמר חובש נוסף של איחוד הצלה מסר: "מדובר בגבר כבן 40 שנחבל קשות בראשו כתוצאה מפגיעת העץ שקרס ונפל עליו. תוך כדי פעולות ההחייאה חזר לו הנשימה והוא פונה בניידת טיפול נמרץ למרכז הרפואי לניאדו"

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *