לאחר כאבי הבטן: איילת שקד בראיון מלטף ומתחנף אצל רוני קובן. צפו

שרת הפנים איילת שקד מתארחת ב״פגישה״ ומגלה לרוני קובן מה עשתה כדי להימנע מממשלת השינוי, על מה היא רבה עם בנט ואיפה השתכרה בחו״ל. איילת שקד כתבה: רוני הזמין אותי ל'פגישה' ואני כמובן לא יכלתי לסרב, בכל זאת זה רוני. הוא לקח אותי למסע בזמן והחזיר אותי לתחנות המשמעותיות בחיי. התיישבנו לשיחת סלון על הכל הנושאים שמעניינים אותו ובטח גם אתכם. צפו

שרת הפנים איילת שקד התארחה ב״פגישה״ ומגלה לרוני קובן מה עשתה כדי להימנע מממשלת השינוי, על מה היא רבה עם בנט ואיפה השתכרה בחו״ל.

שקד מספרת כי "הקמת הממשלה זה היה צעד קשה, ואני עשיתי אותו אחרי שהשתכנעתי שכל האפשרויות האחרות חסומות, השאיפה שלנו הייתה להקים ממשלת ימין. אחרי שהבנו שאי אפשר להקים ממשלת 59, כי בצלאל סמוטריץ' התנגד, ואחרי שהבנתי שאין שום עריקים מאף מפלגה אחרת, ואחרי שהבנתי שגדעון סער לא הולך לשבת עם נתניהו".

הדברים הללו הובילו לכך ש"נפלה ההחלטה וההבנה שזו הממשלה היחידה שאפשר להקים ואם לא נקים אותה נתדרדר לבחירות חמישיות, ובבחירות חמישיות אני חשבתי ועדיין חושבת שהסיכוי הכי סביר היה שהשמאל והערבים יצליחו להקים ממשלה".

לשאלה מה חשבו החברים שנשארו בצד השני היא אומרת: "הם חשבו שצריך ללכת לבחירות שלא משנה מה לא צריך להקים ממשלה, שלא נשענת ברובה הגדול על מפלגות הימין, אני חשבתי שבחירות זה הרסני למדינה והרסני לימין".

איילת שקד כתבה בחשבונה על הראיון: רוני הזמין אותי ל'פגישה' ואני כמובן לא יכלתי לסרב, בכל זאת זה רוני. הוא לקח אותי למסע בזמן והחזיר אותי לתחנות המשמעותיות בחיי. התיישבנו לשיחת סלון על הכל הנושאים שמעניינים אותו ובטח גם אתכם.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *