ליברמן מאיים: "נבוא חשבון עם מי שהביא אותנו לבחירות"

 יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן התייחס בישיבת הסיעה לבחירות הקרבות ואמר כי "עלות הבחירות 2.4 מיליארד שקל, לדבריו, " מי שהביא אותם – צריך לבוא איתו חשבון"

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן התייחס בישיבת הסיעה לבחירות הקרבות ואמר כי "עלות הבחירות 2.4 מיליארד שקל, לדבריו, " מי שהביא אותם – צריך לבוא איתו חשבון".

הכתב יהודה שלזינגר כתב כי "‏שאלתי את ליברמן מי האחראי לפיזור שהוא אומר שצריך לבוא איתם בחשבון: ליברמן: "הח"כים שאתה מדבר איתם יום יום. מאזן גנאים, זועבי, סילמן, אורבך כל אלה".

בנוסף שאלתי האם יעשה שינויים ברשימה: "אלי אבידר לא יהיה ברשימה. יש הליך מסודר".

ליברמן מרחיב את החרם שלו מהחרדים למפלגה נוספת: "הציונות הדתית היא מפלגה אנטי ציונית. היא דוגלת במדינת הלכה ובניגוד מוחלט לתפיסה הציונית".

ליברמן התייחס לממשלה חלופית: "כולם עמוק בתוך הקמפיין. לא רואה ממשלה חלופית אבל אי אפשר לפסול שום דבר".

‏ליברמן מצהיר בסיעת ישראל ביתנו כי "אנחנו תומכים בהקמת ממשלה שתורכב מכל המפלגות הציונית. ממרצ ועד ימינה. הציונות הדתית היא מפלגה אנטי ציונית שדוגלת במדינת הלכה. שום דבר אחר. עם ש"ס ויהדות התורה לא נשב, בשום אופן לא כי הן עשו הכל כדי לדכא את הציבור החרדי ולהפוך אותו לעני ומסכן".

‏ליברמן לשאלת שירית אביטן קובר את עסקת החבילה למרות או בגלל הדיונים האחרונים בוועדת העבודה: "לא נכון לטפל בו בכנסת באווירה שנוצרה. באווירת סוף עונת התפוזים כבר לא נכון לטפל בזה. דרישות השכר מסקטורים שונים יגיעו עוד ל80 מיליארד שקלים ולא זו כוונת המשורר".

‏על המו"מ עם החקלאים לפני הפלת הצווים במליאה: "מטפלים בזה מתחילת הקדנציה. הצענו גישור ותמיד בסוף זה התפוצץ. חבל. המחירים יתייקרו לפחות ב14 אחוז".

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *