למרות הפיגוע הקשה: פעילות ההשגחה של בד"ץ רבני בני ברק בטורקיה המשיכה כסדרה

בשבועות האחרונים אף הושלם ייצור רכז ענבים הכשר למהדרין עבור 'פריגת' עם השגחה קפדנית כהוראות רבני הבד"ץ בייצור יין

אירוע החבלה באיסטנבול לא מנע את המשך תהליך ההשגחה הקפדני אותו מובילים משגיחי הכשרות של בד"ץ רבני בני ברק. בשבועות האחרונים אף  הושלם תהליך ייצור 'רכז ענבים' שנעשה במפעל בטורקיה, עבור חברת  'פריגת' בארץ, שהינה תחת ההשגחה  המהודרת של בד"ץ  רבני העיר בני ברק בראשות   הגאונים הרב חיים יצחק אייזיק לנדא והרב שבח צבי רוזנבלט שליט"א.

תהליך הייצור הארוך  החל  כבר בקיץ כאשר צוות של 16 משגיחים ו2 מפקחים יצאו במיוחד להשגיח על תהליכי בציר הענבים, הכוללים שינוע והובלה, וליווי צמוד  משלבי קליטתם במפעל וסחיטתם ועד לשלב הפיכתם למיץ ענבים בסיסי. השבוע הושלם הייצור לקראת שליחת הרכז למפעל 'פריגת' בארץ.

צוות מערך ההשגחה המיוחד שחלקו אף שהה במדינה בעת הפיגוע עושה ימים כלילות  בהשגחה במדינה,  וזאת חרף  ההתרעות והחשש הביטחוני מפיגועים רח"ל כפי שראינו השבוע.

כל התהליך, החל משלב הבציר והשינוע, דרך שלבי המיון והשפיכה, וכלה בתהליכי העיבוד והייצור, מתבצע תחת השגחה צמודה ופיקוח הדוק על כל עמדה ועמדה. ובהקפדה שכל העוסקים במלאכה יהיו יהודים שומרי תורה ומצוות  בלבד, תוך יישום קפדני של ההנחיות ההלכתיות  של רבני העיר בני ברק  הנהוגות בתהליך ייצור יין. 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *