לפיד לשקד: "אל תתחברי לכהניסטים"

יאיר לפיד קורא מטיילת ארמון הנציב לאיילת שקד ונפתלי בנט לא לחבור לכהניסטים: "אני קורא לחבריי נפתלי בנט ואיילת שקד לא לחבור לאנשים האלה. שמה הטוב של הציונות הדתית, שמה הנהדר של הציונות הדתית לא צריך להיות מוכתם על ידי הכהניסטים."

לפיד הוסיף "המקום בזה הוא הזדמנות להזיכר על מה חרבה ירושלים. בגלל קנאות. זו מערכת הבחירות השנייה ברציפות שבה נתניהו מנסה להכניס את הכהניסטים לכנסת. את בן גביר שיש לו בסלון תלויה תמונה של ברוך גולדשטיין, בנאדם שהרג 29 בני אדם חפים מפשע לא חמושים בזמן שהם התפללו".

לפיד סיים ואמר "אלו האנשים שנתניהו מנסה להכניס לכנסת ישראל ולממשלת ישראל כדי שהם יוציאו אותו מהכלא. את זה אנחנו באנו למנוע. אני קורא מפה גם לחבריי נפתלי בנט ואיילת שקד לא לחבור לאנשים האלה. שמה הטוב של הציונות הדתית, שמה הנהדר של הציונות הדתית לא צריך להיות מוכתם על ידי הכהניסטים. הציונות הדתית היא רועי קליין ז"ל ולא ברוך גולדשטיין שייזכר לדיראון עולם".

בתגובה לדבריו של יאיר לפיד שקרא לימין החדש לא לחבור לעוצמה יהודית, מעוצמה יהודית נמסר: "כשלפיד בלחץ אנחנו מאושרים. ההתנגדות העזה של יאיר לפיד לחיבור גדול בימין מלמדת כי בשמאל חוששים ויודעים היטב שחיבור עם עוצמה יהודית עשוי לנצח את הבחירות. מציעים ללפיד שמתכנן להקים קואליציה עם תומכי הטרור אחמד טיבי ואיימן עודה, שלא יציע הצעות סרק לאחרים".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *