לפיד: "נתניהו שולח את הבריונים שלו להרביץ לחבר'ה שלי"

על ההפגנה בשבת הקרובה אמר: "אני וגנץ לא נבוא לבקשת המארגנים, אבל כל חברי הכנסת שלנו יהיו"

ראש האופוזיציה יאיר לפיד מגיב לאמירה הקשה של חבר הכנסת לשעבר יאיר גולן שקרא למרי אזרחי.

"כולנו נגד הקריאה של יאיר גולן- הוא כבר מחוץ לכנסת", אמר לפיד בראיון לחדשות 13. "נעבוד ברחובות, בכנסת ובבתי המשפט- ננהל מערכה והיא לא תהיה פשוטה״. ״שנתניהו ירגיע את האנשים שלו שאמרו שצריך לעצור אותי ואת בני גנץ על בגידה בגלל שאנחנו מדברים נגד הממשלה. זה מה שעושים ממשלים לא דמוקרטיים בכל העולם".

על הרפורמה במערכת המשפט שמוביל השר יריב לוין: "תמיד הייתי נגד אקטיביזם שיפוטי- הפעם זה לא המצב, הם רוצים לבטל את הדמוקרטיה. לוין מעולם לא הסתיר את זה שהוא רוצה לדרוס את מערכת המשפט".

לפיד התייחס להפגנות נגד הממשלה: "נתניהו שולח את הבריונים שלו להרביץ לחבר׳ה שלי בכבישים- וקורא לנו להירגע". בהמשך מתח ביקורת על הנשיא הרצוג: "נשיאים תמיד אומרים משהו מכובס, הגיע הזמן שגם הנשיא יגיד שאם יש פה התנקלות לדמוקרטיה הישראלית אז לא כולם אותו דבר, הנדרסים והדורסים לא יושבים באותה עגלה".

על הבחירה לטוס לחופשה בזמן הצגת הרפורמה: "אחרי השנה וחצי המטורפת בחיי, הייתי בוויקנד עם אישתי, מי שזה כואב לו בעיה שלו".

על ההפגנה שמתוכננת בשבת בבימה: "אני וגנץ לא נבוא לבקשת המארגנים, אבל כל חברי הכנסת שלנו יהיו. וגם הילדים שלי. קורא לכל אזרח לצאת להפגין".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. הפגת לפיד

    חבל מאוד לפיד תפסיד בכבוד פשוט אתה גורם זלזול בך ….

    אלי |
    הגב