לראות ולא להאמין: מאמר תמיכה בחמאס באתר הישראלי

לראשונה מתחילת המלחמה והטבח, מתפרסם מאמר תמיכה בעברית ברצח הנורא • המאמר פורסם באתר שיחה מקומית הממומן על ידי ממשלה גרמניה והקרן החדשה לישראל

במאמר מזוויע שפורסם אתמול באתר שיחה מקומי על ידי תושב עזה בעקבות הטבח הנורא נכתב, בין היתר, כי "מה שהעולם מסרב להבין הוא שלפלסטינים יש זכות להתנגדות חמושה במאבק לשחרור ובמטרה להגן על עצמם מפני התוקפנות הישראלית".

עוד נכתב במאמר, כי "בזמנים כאלה, חיוני לזכור את סיפורי המאבק של עזה, ושל העם הפלסטיני בכלל".

בעקבות פרסום המאמר, הגיש מנכ"ל בצלמו שי גליק תלונה למשטרת ישראל בדרישה לעצור מיידית את מנכ"ל האתר ולהעמידו לדין על תמיכה באויב בשעת מלחמה. "מי האמין שאחרי הטבח הנורא גוף ציבורי בישראל יביע תמיכה פומבית ברצח הנורא. והנה זה קרה. מדובר בסיוע לאויב ודקירת סכין בלב הנרצחים בני משפחותיהם והשבויים והנעדרים. בושה בושה בושה. לא אנוח ולא אשקוט עד שהאתר הזוועה הזה ייסגר", מסר גליק.

יצוין כי מאמרים מסוג זה, שכותביהם מזדהים כאזרחים שאינם חלק מארגון הטרור הרצחני, ולמרות זאת מביעים תמיכה פומבית ברצח וחטיפה של קשישים, נשים וילדים קטנים – הם בלב הנימוק הישראלי להמשך התקיפות בעזה. "במלחמה הזו אין את המושג הומניטרי", הסביר חבר בקבינט המדיני ביטחוני לאחר ההחלטה להטיל מצור על עזה.

מאמר תומך טרור באתר ישראלי (צילומסך מאתר שיחה מקומית)

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *