מגל לפורר: "תפסיקו כבר חבורת אנטישמים, לדבר על החרדים, דבר על הערבים"

ינון מגל: "חבורת אנטישמיים"; פורר: "ממציא נתונים"

ראש הממשלה נפתלי בנט, שר האוצר אביגדור ליברמן ושרת הכלכלה והתעשייה אורנה ברביבאי הציגו אתמול (ד') במסיבת עיתונאים תוכנית להפחתת יוקר המחיה על רקע עליות המחירים במשק. בנט ןליברמן עקצו את הציבור החרדי כאשר הדגישו שהם מעריכים משפחות שמרוויחות מעל 23 אלף שקל.

שר החקלאות עודד פורר (ישראל ביתנו) שוחח עם בן כספית וינון מגל ברדיו ללא הפסקה והגיב לתכנית. "אנו נותנים פתרונות לאוכלוסייה שעובדת", הבהיר. "התוכנית היא חלק מרצף של תוכניות, וחלק מהמאמץ שלנו לתגמל את מי שעובד, את מי שמשלם מיסים ומי שמשרת בצה"ל, שבאמת נאנק תחת אותו יוקר מחיה. החקירה בחשד לתיאום מחירים נפתחה לפני כל ההתעוררות הזו. אחרי הברדק שהשאירו לנו פה העברנו תקציב".

כשהתייחס פורר לסוגיית העבודה במגזר החרדי, תקף ינון את דבריו: "תפסיקו כבר חבורת אנטישמים, לדבר על החרדים, דבר על הערבים. חבורת חוצפנים, הנתונים שנתת לא נכונים". בתגובה, השיב השר: "ינון, אני לא יודע איפה אתה מוצא את הנתונים שלך כדי לייצר פה הסתה ולקרוא לאנשים אנטישמיים. הכלכלה הישראלית מעודדת קבוצות אוכלוסייה מסוימות לא לצאת לעבודה, וגם בתוכנית אנו מעודדים את הקבוצות שיוצאות לעבודה ליהנות יותר ולצאת יותר לעבודה".

על הרפורמה בחקלאות, אמר: "ברור שמי שאין לו תחרות, יסביר לך שאם תהיה תחרות המחיר לא ירד והציבור ייפגע. כשיש מגוון רחב של מוצרים הציבור נהנה הרבה יותר מתוצרת ובסוף גם המחיר יורד. אנו לא זקוקים לאישו הכנסת על מנת להוריד מכסים. כשאנו מדברים על תעסוקה, התוכנית שהציג ליברמן מעודדת תעסוקה במדינת ישראל".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *