מדינה לעם המומצא? שר התקשורת ביקר בעמנואל ודן בפריסת סיבים

אחרי ששר הרווחה הגיע בשבוע שעבר לביקור באריאל, עשה שר התקשורת צעד משלו וביקר בעיר החרדית עמנואל שנכנסה בעשור האחרון לתנופת התפתחות מואצת

בשורה טובה לתושבי עמנואל שעשויים לחוות שיפור ניכר בשירותי התקשורת, בעקבות ביקור שר התקשורת, ד"ר שלמה קרעי, בעירם.

במהלך ביקורו נפגש השר עם ראש המועצה ובכירי המועצה כדי לדון במספר פרויקטים מתוכננים שאמורים לשפר את חווית התקשורת של תושבי עמנואל. במהלך הפגישה, הוצגה תוכנית לפריסת תשתית סיבים אופטיים ברחבי העיר. מה שצפוי לשדרג משמעותית את מהירות ואיכות חיבורי האינטרנט עבור משקי הבית והעסקים בעיר. קרעי הדגיש את חשיבות ההשקעה בתשתיות מתקדמות, שתתרום לצמיחה כלכלית ולשיפור איכות החיים של התושבים.

עוד נדון בפגישה הצורך בפתרון לבעיות הקליטה הסלולרית שקיימות בחלקים מסוימים של העיר. אחד הפתרונות שהוצעו הוא הקמת אנטנה סלולרית חדשה בשכונת אלוני שילה בקרני שומרון. אנטנה שתספק כיסוי רחב יותר ואיכותי יותר לאזורים הנמוכים של העיר ולאזור הוואדי.

בנוסף, עלו בפגישה גם שירותי הדואר בעמנואל שאינם מן המשופרים בלשון המעטה. שר התקשורת אמר שהפרטת הדואר צפוייה להשפיע לטובה על איכות השירות ביישוב. שמואל מולאים, נציג קמ"ט תקשורת ודואר במנהל האזרחי, ליווה את השר בסיור והשתתף בדיונים עם הנהגת היישוב. במועצה אומרים כי נוכחותו מדגישה את שיתוף הפעולה בין הרשויות הממשלתיות והמקומיות בקידום פרויקטים לשיפור התשתיות והשירותים ביישובי האזור.

ראש מועצת עמנואל, אליהו גפני, בירך על ביקורו של השר קרעי ועל מחויבות משרדו לקדם פרויקטים שישדרגו את תשתיות התקשורת בעיר. אף הוא אמר כי ההשקעה בתחום התקשורת תשפיע לטובה על כל תחומי החיים ביישוב, ותאפשר לתושבים ליהנות משירותים מתקדמים וזמינים יותר.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *