"מול הבעיה העזתית יש רק משוואה אחת – כוח ייענה בהרבה יותר כוח!"

ירושלים: עשרות אלפים קראו הערב לניצחון בעצרת הניצחון שיזם מאהל המילואימניקים. "עכשיו מכריעים, לא מתקפלים!"

יושב ראש ומייסד החזית האזרחית, עופר רוזנבאום, אמר הערב (חמישי) בנאומו בעצרת הענק שהתקיימה בירושלים נגד סיום המלחמה: "מול הבעיה העזתית יש רק משוואה אחת – כוח ייענה בהרבה יותר כוח! מול הבעיה העזתית חייבים לפעול ביד חזקה ועם אפס פשרות, דווקא בגלל שכל העולם מסתכל עליה. דווקא בגלל שכל האויבים שלנו בוחנים את התגובה שלנו. מדינת ישראל – זה הזמן להביס את האויב. בלי פשרות, בלי רחמים, בלי הפסקות".

את העצרת ארגנו אנשי 'מאהל המילואימניקים', ארגון שקם על־ידי לוחמי מילואים ששוחררו אחרי שירות מילואים ארוך בגבול הצפון וברצועת עזה. במהלך שירותם חוו הלוחמים תסכול רב בגלל הוויתורים על ההישגים הצבאים שהשיג צה"ל בכיבוש צפון הרצועה, ויצאו בתחושה שהתפיסה הביטחונית של ישראל לא השתנתה, והנהגתה חוזרת לאסטרטגיית הסבבים שתביא את מתקפת החמאס הבאה בקרוב.

משתתפי העצרת קראו לממשלה להפסיק להתקפל, וחלף זאת לשדר עוצמה מול החמאס. לדברי המילואימניקים "כל גילוי חולשה יביא עלינו עוד מוות ועוד חטיפות, אסור שמות חברינו יהיה לשווא". עוד קראו להכרעת האויב, הכרעה שכוללת לקיחת שטח משמעותי מהאויב. בין השותפים לקיום העצרת גם ארגונים ותנועות אחרות, מימין ומשמאל. דוגמת לובי 1701 מהצפון, אימהות הלוחמים, פורום תקווה, החזית האזרחית ופורום עוטף ישראל של תושבי עוטף עזה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *